Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 01-138 Warszawa, ul. Płocka 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4312128 , fax. 022 4312452
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Płocka 26 26
01-138 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4312128, fax. 022 4312452
REGON: 00028849000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów gospodarstwa domowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów gospodarstwa domowego: 1. Filiżanki jednorazowe do gorących płynów - 1000 szt. 2. Folia aluminiowa - 200 szt. 3. Golarki jednorazowego użytku - 1500 szt. 4. Kij do mopa z gwintem - 20 szt. 5. Końcówki wymienne do mopa sznurkowe - 50 szt. 6. Kosze plastikowe z wkładem - 20 szt. 7. Kosze plastikowe z wkładem - 80 szt. 8. Łyżeczki plastikowe jednorazowe - 4000 szt. 9. Łyżki plastikowe jednorazowe - 8000 szt. 10. Mata antypoślizgowa PCV do brodzika - 60 szt. 11. Mieszadełka plastikowe jednorazowe do gorących płynów - 1000 szt. 12. Miseczki głębokie jednorazowe plastikowe - 2000 szt. 13. Mop płaski kieszeniowy bawełniany - 700 szt. 14. Noże plastikowe jednorazowe - 2000 szt. 15. Pojemniki plastikowe jednorazowe przeźroczyste - 70 op. 16. Rękawice robocze drelichowe - 200 par. 17. Rękawice robocze drelichowe - 30 par. 18. Rękawice robocze drelichowe - 30 par. 19. Rękawice robocze gospodarcze - 600 par. 20. Rękawice robocze z dzianiny podgumowane ze strony wewnętrznej - 50 par. 21. Szczotka do mycia naczyń - 150 szt. 22. Szczotka do mycia rąk - 50 szt. 23. Szczotka do WC z tworzywa sztucznego - 100 szt. 24. Szczotki do mycia butelek na drucie - 150 szt. 25. Szufelki plastikowe ze zmiotką - 50 kpl. 26. Ścierka tetrowa - 200 szt. 27. Ścierki bawełniane do podłogi - 700 szt. 28. Ścierki z mikrofibry - 50 szt. 29. Talerze płaskie jednorazowe plastikowe - 2000 szt. 30. Talerzyki deserowe jednorazowe plastikowe - 2000 szt. 31. Wiadra PCV do mopa z wyciskaczem - 10 szt. 32. Wiadra z PCV - 50 szt. 33. Widelce plastikowe jednorazowe - 2000 szt. 34. Zasłony prysznicowe nie przepuszczające wody - 40 szt. 35. Zmywaki gąbki - 4000 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa ofertę wraz z następującymi dokumentami: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Dokumenty w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości i środków higieny
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w 2015 r. (rękawice zimowe pięciopalcowe)
Dodano: 2015-10-01 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ŚRODKÓW HIGIENY
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w 2015 r. (rękawice zimowe pięciopalcowe)
Dodano: 2015-04-22 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Dodano: 2014-09-09 - Dostawa środków czystości i środków higieny
Dodano: 2014-08-26 - Dostawa specjalnej odzieży roboczej
Dodano: 2014-05-23 - Zakup i dostawa rękawic ochronnych na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej Nr 2063
Dodano: 2013-12-03 - Dostawa rękawic strażackich specjalnych oraz ubrań strażackich dla kadry dowódczo-sztabowej i butów strażackich specjalnych gumowych na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej miasta stołecznego Warszawy
Dodano: 2012-09-13 - dostawa fabrycznie nowych technicznych środków materiałowych dla Jednostki Wojskowej 2420 spr. nr 20/2011/S
Dodano: 2011-09-02