Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2019-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 18670000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.271.15.2019 – WADIUM” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Uwaga! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy; w przypadku oferty składanej wspólnie proponuje się wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego); gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, a w przypadku oferty składanej wspólnie dodatkowo należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 9.7 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy PZP. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych i do sprzątania na potrzeby nowopowstałych Dziennych Domów Pomocy funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych oraz artykułów do sprzątania; Część 2 – Dostawa środków czystości.
Dodano: 2021-04-22 - Dostawa artykułów higieniczno – gospodarczych oraz środków czystości dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2021-03-01 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych i do sprzątania na potrzeby nowopowstałych Dziennych Domów Pomocy funkcjonujących w strukturze Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych oraz artykułów do sprzątania; Część 2 – Dostawa środków czystości.
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa artykułów higieniczno – gospodarczych oraz środków czystości dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2020-10-19 - Dostawę misek, mopów dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP- 75/WZŻ/2020.
Dodano: 2020-08-11 - Dostawa artykułów pomocniczych służących do utrzymania czystości dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP - 28/WZŻ/2020.
Dodano: 2020-05-18 - Dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-13/WZŻ/2020
Dodano: 2020-04-15 - Dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-8/WZŻ/2020
Dodano: 2020-03-19 - Dostawa artykułów gospodarczych do utrzymania czystości
Dodano: 2019-06-06 - Dostawa materiałów pomocniczych do utrzymania czystości (takich jak m.in.: ścierki, gąbki, zapasy do mopów, mopy, szczotki, kosze, pojemniki, wycieraczki, worki do odkurzaczy i pozostałe) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-1/WZŻ/2019
Dodano: 2019-01-25