Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2018-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów elektrycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa artykułów elektrycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31600000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a) nazwę handlową przedmiotu zamówienia, jego producenta (uzupełniająco jeżeli występują - zaleca się podanie nazwy własnej i oznaczeń katalogowych), b) wielkość zamówienia w sztukach elementów, dla których w SIWZ określono zapotrzebowanie ilościowe c) cenę jednostkową netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, dla których określono zapotrzebowanie ilościowe d) stawkę podatku VAT e) wartość pozycji asortymentowej netto i brutto 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – również pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3. jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu, . Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i materiałów elektrycznych na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 48/20/N.
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa materiałów elektrycznych różnych i gospodarczego sprzętu elektrycznego na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-06-25 - Dostawa materiałów elektrycznych różnych, na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
Dodano: 2019-10-23 - Dostawy materiałów różnych i gospodarczego sprzętu elektrycznego na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Dodano: 2019-09-11 - Dostawa materiałów elektrycznych i elektrycznego sprzętu gospodarczego.
Dodano: 2018-08-24 - Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do dodatkowych zajęć specjalistycznych oraz dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku
Dodano: 2018-01-30 - Zakup wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i mechatronicznego do realizacji projektu pt. „Fachowcy z Brzeskiej!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe w podziale na dwie części.
Dodano: 2017-08-04 - Zakup wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i mechatronicznego do realizacji projektu pt. „Fachowcy z Brzeskiej!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe w podziale na pięć części.
Dodano: 2017-07-16 - Zakup wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych oraz wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i mechatronicznego do realizacji projektu pt. „Fachowcy z Brzeskiej!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe w podziale na osiem części
Dodano: 2017-07-06