Przetargi.pl
Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Kody Wspólnego Słownika Zamówień: CPV : 39800000-0, środki czyszczące i polerujące2) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1a ( pakiet asortymentowo - cenowy ), 3) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego,4) Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment oraz ilości towaru,5) Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemii gospodarczej własnym transportem, na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami,6) Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia będą następujące placówki:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147/149,Zespół d/s Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych ul. Piotrkowska 147/149,I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul.Tybury 16, Dom Dziennego Pobytu ul. Rojna 52,Dom Dziennego Pobytu ul Wrocławska 10, Dom Dziennego Pobytu ul. Organizacji WIN 37,Dom Dziennego Pobytu ul. Borowa 6, Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnej ul. Rojna 18a,Świetlica Środowiskowa ul. Tybury 16,Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16, II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota -Roweckiego 30,Dom Dziennego Pobytu Al. Kościuszki 29,Dom Dziennego Pobytu ul. Narutowicza 37,Dom Dziennego Pobytu ul. Piotrkowska 203/205,Dom Dziennego Pobytu ul. Jaracza 36,Dom Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18,Dom Dziennego Pobytu ul. Grota - Roweckiego 30,Dom Dziennego Pobytu ul. Smetany 4,Dom Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19, Dom Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a,Świetlica Środowiskowa ul. Ćwiklińska 5a, Świetlica Środowiskowa ul. Smetany 4,Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a,Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2, III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5,Dom Dziennego Pobytu ul. Lelewela 17,Dom Dziennego Pobytu ul. Obywatelska 69,Dom Dziennego Pobytu ul. Senatorska 4,Dom Dziennego Pobytu ul. 1 Maja 24/26,Świetlica Środowiskowa ul. Senatorska 4,Schronisko dla Bezdomnych Kobiet ul. Gałczyńskiego 7,Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47,Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28,Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Lecznicza 6 7) Dostawy odbywać się będą w godzinach 9.00-15.00 od dnia zawarcia umowy, do dnia 30 kwietnia 2015 roku w dni robocze. 8) Przedmiot zamówienia musi być: nowy posiadać oryginalne opakowanie, wolny od wad, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu. 9) Dostarczone artykuły chemii gospodarczej muszą być opakowane w sposób umożliwiający jego identyfikację ( ilość, rodzaj ) bez konieczności naruszenia opakowania oraz posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta, 10) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 11) Dostarczone artykuły chemii gospodarczej będą posiadać co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy, 12) W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej, 13) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady, 14) Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument (np. W-Z) zawierający miejsce dostawy i potwierdzenie odbioru towaru dokonane przez pracownika Zamawiającego, 15) Ceny jednostkowe netto określone w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, 16) Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, 17Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, 18)Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości artykułów chemii gospodarczej pomiędzy poszczególnymi asortymentami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w ramach wartości brutto zawartej umowy. 19)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3)Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 4)Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę, 5)Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do monitorowania wartości umowy. 6)W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcą. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach