Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów w podziale na części: Część nr 1: Dostawa artykułów biurowych Część nr 2: Dostawa tuszy i tonerów oryginalnych Część nr 3: Dostawa tuszy i tonerów zastępczych (regenerowanych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1 Dla Części nr 1: 2.1.1 Produkty muszą być nowe, wolne od wad technicznych. 2.1.2 Użyte przez Zamawiającego w treści specyfikacji znaki towarowe, patenty lub elementy wskazujące na miejsce pochodzenia produktu mają charakter przykładowy, a Wykonawca ma możliwość zastosowania w tym przypadku rozwiązań równoważnych. 2.1.3 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. 2.1.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji spoczywa na Wykonawcy. 2.1.5 Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne. 2.1.6 Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie zgłoszenia Zamawiającego dokonanego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2.1.7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.1.6. 2.1.8 W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.1.6. 2.2 Dla Części nr 2: 2.2.1 Wymogiem Zamawiającego jest dostawa produktów oryginalnych, tzn. wyprodukowanych przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 2.2.2 Produkty muszą być nowe, wolne od wad technicznych i prawnych. Pod pojęciem NOWE Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych ani nieprefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo i terminem przydatności do użytku. 2.2.3 W trakcie użytkowania Wykonawca gwarantuje prawidłową pracę produktów. 2.2.4 W przypadku produktów uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie sprzętu, Wykonawca gwarantuje wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad lub zwrot kosztów zakupu oraz zwrot kosztów naprawy sprzętu (bez względu na to, czy jest on jeszcze objęty gwarancją producenta czy też po jej upłynięciu), jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii było zastosowanie dostarczonych produktów). 2.2.5 W przypadku wymiany produktów na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, licząc od daty ich odbioru. 2.2.6 Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie zgłoszenia Zamawiającego dokonanego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2.2.7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.2.6. 2.2.8 W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.2.6. 2.3 Dla Części nr 3: 2.3.1 Produkty muszą być wolne od wad technicznych i prawnych. 2.3.2 Parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe produktów zastępczych (regenerowanych) muszą być takie same lub lepsze niż produktów oryginalnych. 2.3.3 W trakcie użytkowania Wykonawca gwarantuje prawidłową pracę oferowanych wyrobów. 2.3.4 W przypadku wad oferowanych tuszy i tonerów uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie sprzętu, Wykonawca gwarantuje wymianę wadliwego wyrobu na nowy, wolny od wad lub zwrot kosztów zakupu oraz zwrot kosztów naprawy sprzętu (bez względu na to, czy jest on jeszcze objęty gwarancją producenta czy też po jej upłynięciu), jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii było zastosowanie dostarczonych materiałów. 2.3.5 W przypadku wymiany produktów na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, licząc od daty ich odbioru. 2.3.6 Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie zgłoszenia Zamawiającego dokonanego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2.3.7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.3.6. 2.3.8 W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.3.6. 2.4 Oferowane produkty muszą odpowiadać określonym normom i specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty). 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw wyrobów identycznych z wyrobami zaproponowanymi w ofercie. 2.6 Termin ważności dostarczanych wyrobów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach