Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48223179790 , fax. +48223179797
- Data zamieszczenia: 2018-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
ul. Żwirki i Wigury 63A
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48223179790, fax. +48223179797
REGON: 000288969 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdsk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, tonerów, drobnego sprzętu biurowego oraz druków dla SPDSK w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, tonerów, drobnego sprzętu biurowego oraz druków, z podziałem na 9 pakietów: Pakiet 1 – Asortyment biurowy, Pakiet 2 – Papier ksero i fotograficzny, Pakiet 3 – Pudła archiwizacyjne, Pakiet 4 – Pudła, teczki i koperty z tektury litej bezkwasowej, Pakiet 5 – Nośniki danych, Pakiet 6 - Materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego, Pakiet 7 – Baterie i akumulatory, Pakiet 8 – Kalkulatory i niszczarki, Pakiet 9 – Druki i książki medyczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
Dodano: 2024-04-25 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych (7) finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”,
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2023-07-26 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych dla SGGW w Warszawie
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Dodano: 2023-03-17