Służba Kontrwywiadu Wojskowego ogłasza przetarg
- Adres: 02-007 Warszawa, ul. Wojciecha Oczki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 846 131, 261 841 119 , fax. 261 841 377, 261 841 203
- Data zamieszczenia: 2019-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Służba Kontrwywiadu Wojskowego
ul. Wojciecha Oczki 1
02-007 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 846 131, 261 841 119, fax. 261 841 377, 261 841 203
REGON: 14067959800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, kartonu i tektury. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: długopisy, ołówki, koperty, bloki biurowe, datowniki, deski do notowań z klipsem, dziurkacze, etykiety samoprzylepne, foliopisy, grzbiety wsuwane A4, kalki ołówkowe niebieskie, gumki do ścierania, klipy biurowe, koperty, linijki, koszulki typu "U" na dokumenty A4, naboje do pióra Parker, markery, nożyczki, notesy, okładki do bindownic, pojemnik na czasopisma, przekładki do segregatorów, pudła archiwizacyjne A4, segregatory A4 z dźwignią, teczki, temperówki, zszywki stalowe, zszywacze biurowe na dwa rodzaje zszywek oraz papieru kserograficznego (ryza zawiera 500 arkuszy), papieru offsetowego, kartonów, tektur szarych, papieru do plotera, papieru foto do plotera. Transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do pomieszczeń magazynowych pod wskazane adresy: Dla Części nr 1 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy), dla Części nr 2 - Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Warszawa, ul. Oczki 1; Warszawa, ul. Krajewskiego oraz Warszawa ul. Wawelska. Rozładunek do pomieszczeń magazynowych (poziom -1, bez windy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej i tym samym wymogu związanego z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór - Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może takie oświadczenie złożyć już wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A3, A4, A5 na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2023-11-13 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów do wykonania pieczęci na potrzeby jednostek organizacyjnych CBA
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-09-19 - „Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-09-19