Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki ogłasza przetarg
- Adres: 53-310 Wrocław, ul. Sztabowa 100
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7985201 , fax. 071 3732217
- Data zamieszczenia: 2013-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki
ul. Sztabowa 100 100
53-310 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7985201, fax. 071 3732217
REGON: 93052570200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego Wrocław-Krzyki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego Wrocław-Krzyki przy ul. Sztabowej 100 w tym materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych, laserowych, atramentowych oraz kserokopiarek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-krzyki.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - AC/BZP/236/2015
Dodano: 2015-11-18 - ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO I SZKOLENIOWEGO Sprawa WNP/521/PN/2015 o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz niszczarki dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - zadania - AC/BZP/190/2014
Dodano: 2014-09-19 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2013-11-21 - dostawy tuszów i tonerów
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i telefaksów dla Regionu Wsparcia Teleinformatycznego we Wrocławiu
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa materiałów biurowych/eksploatacyjnych dla projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - 2 Zadania AC/BZP/47/2013
Dodano: 2013-03-22 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2012-11-22 - ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO - POSTĘPOWANIE IV nr sprawy 72/PN/2011
Dodano: 2011-11-25 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2011-11-18