Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 523 655 752
- Data zamieszczenia: 2017-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
ul. Ujejskiego 75
85168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 523 655 752
REGON: 34051714500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i komputerowego, kopert oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Grupa 1 – Papier kserograficzny, Grupa 2 – Papier komputerowy, Grupa 3 – Koperty, Grupa 4 – Artykuły biurowe, Grupa 5 – Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, Grupa 6 – Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych, Grupa 7 – Materiały eksploatacyjne do drukarek, Grupa 8 – Materiały eksploatacyjne do drukarek, Grupa 9 – Teczki kartonowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i/lub oświadczenia, które wykonawca musi załączyć do oferty: 1.1. aktualne oświadczenie na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów. 1.3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 1.4. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę po otwarciu ofert: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ( informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz artykułów biurowych
Dodano: 2021-02-24 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2021-01-08 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2020-12-03 - Zakup materiałów biurowych na 2021 rok
Dodano: 2020-11-12 - Zakupu artykułów biurowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa sukcesywna: zadanie 1 – artykułów papierniczo-biurowych; zadanie 2 – papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania.
Dodano: 2020-07-28 - Dostawa artykułów biurowych dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu
Dodano: 2020-06-15 - Zakup materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2019-12-12 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2019-11-05