Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 45836 Opole, ul. Wrocławska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0 77 401 84 32 , fax. 0 77 457 45 23
- Data zamieszczenia: 2018-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny
ul. Wrocławska
45836 Opole, woj. opolskie
tel. 0 77 401 84 32, fax. 0 77 457 45 23
REGON: 1061308300036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych Biur Powiatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych Biur Powiatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie analizy treści oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które składa każdy Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu (aktualne na dzień składania oferty): Zaakceptowany projekt umowy; Wypełniony Formularz Ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ; Wypełniony Formularz Cenowy wg Załącznika nr 2 do SIWZ; Wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; Dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia); Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych – Załącznik nr 11 do SIWZ Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale III pkt III.1.5.5) SIWZ (Załącznik nr 6 do SIWZ), jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów zgodnie z art. 22a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-06-06 - Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
Dodano: 2023-01-23 - Dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla Politechniki Opolskiej
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla Politechniki Opolskiej
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów archiwizacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-24 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych, urządzeń i akcesoriów biurowych oraz papieru
Dodano: 2020-06-04 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską
Dodano: 2020-04-14