Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Nowe Ogrody 1-6
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
REGON: 22196438500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i papieru ksero. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych oraz papieru ksero dla Copernicus Podmiot Leczniczy w Gdańsku. Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30190000-7 – Artykuły biurowe, 30197630-1- Papier ksero. 2.Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 2 pakiety: Pakiet 1 – Artykuły biurowe, Pakiet 2 – Papier ksero. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości, zawarte są w zał. nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. 4.Określone w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów oraz posiadanych środków finansowych. Z uwagi na to, podane ilości poszczególnych zamówień mogą ulec zmianie i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. W przypadku zmniejszenia szacunkowych ilości wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w ofercie, jak również z tytułu braku realizacji dostawy w wielkościach podanych w ofercie. 5.Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, zastrzega sobie możliwość do zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu zamawianego produktu tj. przesunięć ilościowych pozycji wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, w ramach ogólnej umowy stanowiącej zał. 5 do SIWZ. 6.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7.Termin przydatności do użycia wyrobu nie może być krótszy niż połowa okresu ważności produktu liczone od daty dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SIWZ). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-11-07 - na dostawę artykułów szkolnych i biurowych do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie oraz do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-07-14 - dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych - postępowanie nr 84/TP/2022
Dodano: 2022-09-28 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIERZYNIE: Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
Dodano: 2020-12-01 - Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
Dodano: 2020-11-20 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-11-17 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa artykułów biurowych dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-08-05