Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu artykułów oraz ich przewidywane ilości. Ilości te oraz asortyment mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów oraz ich asortyment będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu artykułów biurowych, materiałów do archiwizacji i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek nieuwzględnionych w załączniku nr 1, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy. Ceny dodatkowych artykułów nie mogą być wyższe niż ceny hurtowe Wykonawcy. Dostarczone artykuły muszą być nowe, wolne od wad technicznych, a ich termin ważności (przydatności) winien być nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku artykułów biurowych i materiałów do archiwizacji oznacza to artykuły o innych nazwach niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1), jednak o parametrach technicznych nie gorszych, niż posiadają artykuły wymienione w tym załączniku. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do kopiarek przez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach technicznych nie gorszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do wyrobu zalecanego przez producenta urządzenia. Artykuły równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach