Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-450 Kraków, Ułanów
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 617 88 88, , fax. 12 410 43 90
- Data zamieszczenia: 2018-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
Ułanów 9
31-450 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 617 88 88, , fax. 12 410 43 90
REGON: 55362100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcoo.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i higienicznych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i higienicznych w latach 2018 – 2020 do placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscami dostawy zawarty jest w załącznikach nr 4.1. – 4.3. do SIWZ. 3. Dostawa artykułów biurowych i higienicznych odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia. 4. Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków wyszczególnione w załącznikach nr: 4.1. – 4.3. do SIWZ. Dostawy odbywać się będą w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia artykuły biurowe i higieniczne były nowe i wolne od wad oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Wykonawca również zapewnia, że zapoznał się z wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonywania przez niego przedmiotu zamówienia bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II.7.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III.7.2) Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: III.7.2.1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; III.7.2.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; III.7.2.3) Zestawienie asortymentowo – cenowe sporządzone wg zasad określonych w SIWZ; III.7.2.4) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. Biurowych oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon.
Dodano: 2023-10-15 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-09-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-06-29 - Dostawa materiałów biurowych, tonerów
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-03-30 - Dostawa artykułów biurowych, tonerów, płytek CD i DVD, oraz opasek kodów kreskowych
Dodano: 2023-03-06 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-02-06 - Realizacja dostaw sukcesywnych materiałów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-01-16