Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko - Biała, ul. Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 816 43 70 , fax. 33 816 44 01
- Data zamieszczenia: 2019-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
ul. Wyzwolenia 18
43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie
tel. 33 816 43 70, fax. 33 816 44 01
REGON: 24286529600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.4bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety (zadania): a) Pakiet nr 1 artykuły biurowe b) Pakiet nr 2 materiały eksploatacyjne (zamienniki) c) Pakiet nr 3 oryginalne materiały eksploatacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranego pakietu w formie pisemnej i elektronicznej (płyta CD) – załącznik nr 4 do SIWZ. 3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 4 ppkt 4.2. siwz a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt 1.3 a) siwz polegają na zdolnościach innych podmiotów. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane zamienniki materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo- cenowym- dotyczy ofert składanych na pakiet nr 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-04-23 - Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2024-01-02 - „Dostawa artykułów biurowych ”
Dodano: 2023-11-20 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2023-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Żory w 2023 roku
Dodano: 2022-12-19 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2022-11-09 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby GIG na okres jednego roku
Dodano: 2021-04-02