Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Bemowo m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Bemowo miasta stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 533 78 90 , fax. 22 533 79 85
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Bemowo miasta stołecznego Warszawy
    ul. Powstańców Śląskich 70
    01381 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 533 78 90, fax. 22 533 79 85
    REGON: 1574053800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfobemowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Bemowo m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Bemowo m.st .Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. Szczegółowy wykaz asortymentu artykułów biurowych znajduje się w załącznikach nr 2.1 – 2. 33 do SIWZ. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb placówek. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Każdej placówce przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy dla każdej placówki. Zamawiający wskazuje maksymalną wartość umowy, której nie może przekroczyć, z zastrzeżeniem niezrealizowania całości tej wartości bez żadnych konsekwencji. Termin dostarczenia zamawianych artykułów – maksymalnie 3 dni robocze od zgłoszenia. Termin realizacji każdorazowego zamówienia Wykonawca określi w formularzu oferty i będzie on obowiązywał przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiane artykuły biurowe Wykonawca będzie dostarczał własnymi kanałami dostawy (nie dopuszcza się realizacji dostaw za pośrednictwem firm kurierskich, poczty itp.) bezpośrednio do wskazanych pokoi w DBFO Bemowo oraz do wskazanych pomieszczeń w placówkach oświatowych objętych niniejszym postępowaniem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępnił wszystkim placówkom uczestniczącym w postępowaniu platformę internetową do składania zamówień. Wymagania dot. platformy zakupowej opisane są we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony Formularz oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy o treści zgodnej z określonymi we wzorach stanowiących załączniki nr 2.1 – 2. 33 do SIWZ, c) Opisy techniczne i zdjęcia produktów wszystkich produktów znajdujących się w formularzu cenowym (załącznik nr 2.1 do 2.33). Każdy opis produktu wraz ze zdjęciem powinien być opisany numerem pozycji formularza cenowego (załącznik nr 2.1 do 2.33). d) w przypadku oferowania produktów równoważnych –załącznik nr 7 do SIWZ e) w przypadku oferowania produktów równoważnych – dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia to jest w szczególności: - dane techniczne - opisy/karty katalogowe - zdjęcia f) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach