Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg
- Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
- Data zamieszczenia: 2016-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15 15
53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
REGON: 02154505100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl,www.bip.wzz.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa apteczek ,wyposażenia apteczek oraz termometrów, ochraniaczy na obuwie, fartuchów jednorazowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków . Znak postępowania: ZP-53/WZŻ/2016. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa apteczek, wyposażenia apteczek oraz termometró , ochraniaczy na obuwie, fartuchów jednorazowych do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.1. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 1.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 1.4. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 1.5. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 1.6. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 1.7. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 1.8. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław 1.9. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 1.10. Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 1.11. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 1.12. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 1.13. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 1.14. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 1.15. Administracja - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2. Dostawa materiałów wyposażenia apteczek - apteczki oraz wyposażenie apteczek w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków według Zarządzenia Nr 98/14 Dyrektora Wrocławskiego Zespołu Żłobków z dnia 3 listopada 2014 r. 3. Dostawa ochraniaczy na obuwie i fartuchów jednorazowych zgodnie z instrukcja HACCP I-23. 4. Zaproponowany asortyment musi posiadać certyfikat zgodności CE i być oznakowany na wyrobie znakiem CE ( nie dotyczy produktów dla których dokumenty te nie są wymagane prawem) . 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy wolny od wad, w nowych, nienaruszonych opakowaniach z terminem ważności nie krótszym niż 2 lata od momentu dostawy. 6. Opakowania muszą posiadać etykietę informacyjna zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, termin przydatności do użycia, datę produkcji oraz inne oznakowania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach dostarczonego przedmiotu umowy były oznakowania i opisy w języku polskim. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo- cenowy(załącznik nr 2 stanowić będzie załącznik do umowy) i załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin ważności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl, www.bip.wzz.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 21 pakietów w okresie 36 miesięcy Nr sprawy: USK/DZP/PN-125/2016
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi przeglądów okresowych sprzętu medycznego według 40 pakietów w okresie 24miesięcy - powtórzenie pakietów nr 3,5,6,7,14,16,18,19,20,21,22,30,34,38,40 Nr sprawy: USK/DZP/PN-120/2016
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu- z podziałem na 6 zadań
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu- z podziałem na 8 zadań
Dodano: 2016-06-25 - Dostawa odzieży chirurgicznej jednorazowej do Apteki Szpitalnej znak sprawy ZOZ/DZP/PN/22/16
Dodano: 2016-06-23 - dostawy art. jednorazowego użytku (medycznych i niemedycznych), drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-21 - sukcesywne dostawy leków do Apteki Szpitalnej niezbędnych do realizacji programów: Leczenie zaawansowanego raka jelita grubego C18-C20 Leczenie niedrobnokomórkowego raka płuca C34 Leczenie raka piersi C50 Leczenie raka nerki C64 Leczenie chłoniaków złosliwych C82,C83 Leczenie chorych na zaawansowanego raka jajnika C56,C57,C48 Leczenie opornego na kastracje raka gruczołu krokowego C61
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa obłożeń do Apteki Szpitalnej, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/21/16
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa produktów medycznych 2016
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie usługi przeglądów okresowych zestawu do litotrypsji prod. STORZ wraz z wymianą cewki kruszącej litotryptora w okresie 12 miesięcy Nr sprawy: USK/DZP/PN-84/2016
Dodano: 2016-06-03