Przetargi.pl
Dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na części dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na części dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem aparatury laboratoryjnej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: • Część 1 – Dostawa wytwornicy lodu z oprzyrządowaniem i kruszarką lodu na potrzeby Katedry Fizjologii i Biotechnologii Roślin KUL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. • Część 2 – Dostawa transiluminatora UV na potrzeby Katedry Biologii Molekularnej KUL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ. • Część 3 – Dostawa refraktometru na potrzeby Katedry Bionanomateriałów KUL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w Załączniku nr 1.3 do SIWZ. • Część 4 – Dostawa wytrząsarki o ruchu kołowym z akcesoriami na potrzeby Katedry Bionanomateriałów KUL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 został zawarty w Załączniku nr 1.4 do SIWZ. • Część 5 – Dostawa suszarki laboratoryjnej na potrzeby Katedry Bionanomateriałów KUL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 został zawarty w Załączniku nr 1.5 do SIWZ. • Część 6 - Dostawa płaszcza (czaszy) grzejnego na potrzeby Katedry Bionanomateriałów KUL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 został zawarty w Załączniku nr 1.6 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz wymagań Zamawiającego dotyczących aparatury składającej się na przedmiot zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 1.1-1.6 do SIWZ. 3. Dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II: • Dla części 1: Instytut Biotechnologii KUL, Katedra Fizjologii i Biotechnologii Roślin, ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin • Dla części 2: Instytut Biotechnologii KUL, Katedra Biologii Molekularnej, ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin • Dla części 3: Instytut Biotechnologii KUL, Katedra Bionanomateriałów, ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin • Dla części 4: Instytut Biotechnologii KUL, Katedra Bionanomateriałów, ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin • Dla części 5: Instytut Biotechnologii KUL, Katedra Bionanomateriałów, ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin • Dla części 6: Instytut Biotechnologii KUL, Katedra Bionanomateriałów, ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin 4. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają minimalny dopuszczalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe od produktów wskazanych przez Zamawiającego, o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Oferty proponujące asortyment o odmiennych, niższych od wymaganych parametrów zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SIWZ. 6.Wykonawca zapewni wymagane w formularzu „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” dla każdej z części minimalne terminy gwarancji. 7. Wykonawca dostarczy wraz z dostawą przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim i/lub angielskim oraz karty gwarancyjne. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia dostarczonego w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu lub w przypadku, gdy uszkodzony jest przedmiot zamówienia lub, gdy przedmiot zamówienia i jego jakość są niezgodne z opisem zawartym w umowie. 9.W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego niż był zatwierdzony lub w przypadku nienależytej jakości, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na własny koszt na przedmiot zamówienia opisany w załącznikach nr 1.1-1.6 do SIWZ w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia pisemnej reklamacji. Termin na złożenie reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia powzięcia wiadomości o niezgodnościach w przedmiocie zamówienia, o których mowa wyżej. 10.Oferty proponujące asortyment o odmiennych, niższych od wymaganych parametrów zostaną odrzucone. 11.Po przekazaniu sprzętu do eksploatacji i podpisaniu protokołu odbioru bez zastrzeżeń Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę/rachunek. Zamawiający zapłaci należną kwotę przelewem na podany rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczenia poprawnie wystawionej faktury/rachunku z załączonym protokołem odbioru bez zastrzeżeń podpisanym przez należycie reprezentowane Strony. 12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane tylko w walucie polskiej. Zamawiający żąda określenia ceny w walucie PLN. Wykonawca, którego walutą rozliczeniową jest waluta inna niż PLN, zobowiązany jest przeliczyć walutę obcą, na podstawie średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1-1.6 do SIWZ; 2)wypełniony formularz Oferta Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy); 3)oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 4)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach