Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg
- Adres: 90924 Łódź, ul. Żeromskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 631 38 68 , fax. 42 631 28 79
- Data zamieszczenia: 2018-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
ul. Żeromskiego 116
90924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 631 38 68, fax. 42 631 28 79
REGON: 158300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej oraz Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej oraz Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Specyfikacja techniczna” stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji, prototypem. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 4. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terenie UE. 5. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 6. Przedmiot postępowania obejmuje także: 1) zakup i dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, 2) załadunek, transport i rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w jego siedzibie, 3) instalację, uruchomienie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego we wskazanym miejscu, 4) przeprowadzenie szkolenia, na wniosek Zamawiającego, po uruchomieniu przedmiotu zamówienia dla jego użytkowników, w siedzibie Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotu zamówienia i oprogramowania, rozpoznawania awarii, konserwacji oraz innych zagadnień zleconych przez producenta. 5) świadczenie usług serwisowych i pomoc techniczną przez cały okres gwarancji. Wykonawca zapewni także serwis gwarancyjny. Okres gwarancji wynosi: - część nr 1 - dostawa reaktora ciśnieniowego co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru, - część nr 2 - dostawa goniometru optycznego do pomiarów kąta zwilżenia oraz energii powierzchniowej / napięcia powierzchniowego co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru, - część nr 3 – dostawa wymiennika ciepła typu woda-woda do lasera 90C-6 Coherent posiadanego przez Zamawiającego co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru, - część nr 4 – dostawa przystawki z kontrolą temperatury z dopasowaną kuwetą cieczową do pomiarów transmisyjnych w podczerwieni co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru, - część nr 5 – dostawa myjki ultradźwiękowej co najmniej 24 miesiące od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w Rozdziale XVIII SIWZ). W przypadku zaoferowania świadczenia serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis Producenta na ternie Polski w części nr 2 (dostawa goniometru optycznego do pomiarów kąta zwilżenia oraz energii powierzchniowej / napięcia powierzchniowego), Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w Rozdział XVIII SIWZ). Miejscem wykonywania napraw gwarancyjnych jest siedziba Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to inne miejsce. W przypadku naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Wszystkie znaki towarowe lub pochodzenie oraz wskazanie norm jakie ma spełniać urządzenie, o ile zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia, zostały użyte w celu określenia typu norm i parametrów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w rozumieniu art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami w/w ustawy, jest obwiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisane. Zgodnie z art. 30 ust 5 w/w ustawy obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca do oferty winien dołączyć szczegółową specyfikację techniczną oferowanych równoważnych urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ - pod rygorem nieważności w formie pisemnej; 2.Specyfikacja techniczna – załącznik nr 3 do SIWZ - w formie pisemnej; 3.Dokument potwierdzający autoryzację serwisu gwarancyjnego Producenta na terenie Polski – w części na 2 (w przypadku zaoferowania serwisu gwarancyjnego świadczonego przez autoryzowany serwis Producenta na terenie Polski. Wykonawca nie ma obowiązku załączania wymaganego dokumentu jeśli jest Producentem aparatury i będzie świadczył samodzielnie serwis gwarancyjny), 4.Pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych.
Dodano: 2024-03-29 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa systemu do automatycznego zakręcania i odkręcania oraz skanowania probówek
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa chłodziarki z osuszaczem dla potrzeb działań związanych poszukiwaniem związków aktywnych biologicznie
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych (technik farmaceutyczny) dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych (technik farmaceutyczny) dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, testów, wskaźników i odczynników na potrzeby projektu pn. „Opracowanie opatrunku wchłanialnego (...)"
Dodano: 2023-06-22 - Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla Instytuty Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2023-04-18 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2023-04-11