Przetargi.pl
Dostawa aparatu USG dla poradni ginekologicznej, dla SPZOZ W ŁĘCZNEJ SPZOZ-DZ/4/16

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
  • Data zamieszczenia: 2016-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
    ul. Krasnystawska 52 52
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
    REGON: 43121896900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu USG dla poradni ginekologicznej, dla SPZOZ W ŁĘCZNEJ SPZOZ-DZ/4/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego aparatu ultrasonograficznego, wyprodukowanego nie wcześniej, niż w 2016 r. oraz dostarczenie w miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej, kod wg CPV 33112200-0 . Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku Nr 2 dołączonym do SIWZ, stanowiącym /specyfikację techniczną/. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w /specyfikacji technicznej/ będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3.2. Aparat ultrasonograficzny musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz świadectwo CE. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia 4 osób w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu w ilości pozwalającej na samodzielną pracę przy urządzeniu. 3.4. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 3.5. Przedmiot zamówienia ma zostać objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 12 miesięcy, przy czym minimalne warunki gwarancji muszą odpowiadać warunkom określonym w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ . 3.6. Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do świadczenia usług serwisowych walidacyjnych i gwarancyjnych przedmiotu dostawy zgodnie z zaleceniem producenta bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego przez okres 12 m-y. 3.7. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości t.j. 2500,00zł. 8.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji ubezpieczeniowej, c) poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, d) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42poz. 275 z późn. zmianami/. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Państwowa Kasa Oszczędności Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 0006 4295, z dopiskiem /DOSTAWA USG dla poradni ginekologicznej DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ/, dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8.3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu otwarcia ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania wadium na rachunku Zamawiającego. 8.2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym koncie bankowym Zamawiającego i zostanie zwrócone wykonawcy z należnymi odsetkami. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 8.7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie zawierało wszystkie przypadki utraty przez wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie przewidywało wszystkie przypadki utraty przez wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a ponadto poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa /np. gwarancja ubezpieczeniowa/, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium będą zgodne z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatnosci
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiateczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach