Przetargi.pl
dostawa analogowego testera radiokomunikacyjnego oraz radiotelefonów przewoźnych wraz z osprzętem do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa analogowego testera radiokomunikacyjnego oraz radiotelefonów przewoźnych wraz z osprzętem do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa analogowego testera radiokomunikacyjnego oraz radiotelefonów przewoźnych wraz z osprzętem do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: 47 sztuk, 2 komplety. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322300004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunki określone w pkt. d, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie warunki określone w pkt. a, b i c. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych ( informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia potwierdzającego, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia zgodnego z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenia , że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów, e) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 z pózn.zm.)- w zakresie wskazanym w pkt.I . III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.I. lit.a) oraz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający nie będzie żądać - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-29-09.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach