Przetargi.pl
Dostawa analizatorów wraz z wyposażeniem dla potrzeb podstawowej diagnostyki laboratoryjnej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 92-216 Łódź, ul. Czechosłowacka 8/10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6757070 , fax. 042 6791780
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego
    ul. Czechosłowacka 8/10 8/10
    92-216 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6757070, fax. 042 6791780
    REGON: 00110276000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa analizatorów wraz z wyposażeniem dla potrzeb podstawowej diagnostyki laboratoryjnej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatorów wraz z wyposażeniem dla potrzeb podstawowej diagnostyki laboratoryjnej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 2 w części B SIWZ. Nomenklatura -Wspólny słownik zamówień CPV - 38434000-6, 38434560-9, 38434570-2. Przedstawione w załączniku nr 2 cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełnić określone w nich parametry. Parametry sprzętu mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Podział pakietów: Pakiet nr 1. analizator immunochemiczny z wyposażeniem - 1 sztuka; Pakiet nr 2. - analizator hematologiczny 5Diff z wyposażeniem - 1 sztuka. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: - sprzedaż 1 szt. analizatora immunochemicznego wraz z wyposażeniem oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (pakiet nr 1) - sprzedaż 1 szt. analizatora hematologicznego wraz z wyposażeniem oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (pakiet nr 2) - instalacja urządzenia oraz uruchomienie wszystkich funkcji, - przeprowadzenie szkolenia dla personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu; rok produkcji nie starszy niż 2011 i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne. Wykonawca zapewnia udzielenie Zamawiającemu gwarancji przez okres minimum 24 miesiące oraz bezpłatny serwis w czasie trwania gwarancji. Zamawiający dopuszcza serwis i wykonywanie usług instalacyjnych oraz szkoleniowych bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowane służby. Za ich działania lub zaniechania w całości odpowiada Wykonawca będący stroną w umowie. W ramach okresu gwarancyjnego dotyczącego dostarczonego przedmiotu zamówienia czas reakcji serwisu wynosi max. 24 godz. (dni robocze) - diagnoza awarii i rozpoczęcie naprawy od chwili zgłoszenia usterki. Warunki lokalowe Zamawiającego: pomieszczenie usytuowane na parterze budynku. Zamawiający wymaga podłączenia analizatora do systemu informatycznego Szpitala na koszt Wykonawcy. W przypadku wątpliwości i zastrzeżeń Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie przed terminem składania ofert. Opis części zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pakiety nr 1-2. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie pakietów. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w załączniku nr 1 SIWZ). 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach