Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70310 Szczecin, Al. Piastów
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
- Data zamieszczenia: 2017-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Al. Piastów 17
70310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
REGON: 32058816100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora potencjału zeta dla próbek stałych z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora potencjału zeta dla próbek stałych z wyposażeniem – zwanego w dalszej części specyfikacji „analizatorem” lub „urządzeniem”. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin „analizatora” bądź „urządzenie” bez bliższego określenia, rozumieć przez to należy cały zakres przedmiotowy wskazany w Załączniku nr 1 specyfikacji. 2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności analizatora oraz dostarczenie go Zamawiającemu. Miejscem dostarczenia urządzenia jest wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie w Wydziale Technologii i Inżynierii Chemicznej Instytucie Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-322 Szczecin, ul. Pułaskiego 10 – zwane dalej również „miejscem dostawy” (wymagane jest wniesienie urządzenia do pomieszczenia). 3. W odniesieniu do oprogramowania, przez dostarczenie urządzenia należy rozumieć zapewnienie licencji na korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla oprogramowania w Załączniku nr 1 specyfikacji. 4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje także wykonanie czynności montażu (zainstalowania) urządzenia, pierwszego próbnego uruchomienia, a w przypadku oprogramowania, oprócz instalacji, wymagane jest jego przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy urządzenia, po jego dostarczeniu Zamawiającemu. 5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wymagane jest również przeprowadzenie 2 etapowego szkolenia, każdego etapu po min. 1 dzień roboczy (8 godzin) dla min. 4 osób ze strony Zamawiającego w zakresie zasad poprawnego użytkowania (obsługi) urządzenia oraz przedstawienia możliwości technicznych i zasad efektywnego korzystania z urządzenia. I etap szkolenia winien być przeprowadzony bezpośrednio po instalacji i uruchomieniu urządzenia w miejscu jego dostawy. II etap szkolenia winien być przeprowadzony w okresie 3 miesięcy po uruchomieniu urządzenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni odczynniki i materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie Zamawiającemu następujących dokumentów: 1) instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z urządzenia jak i oprogramowania (instrukcja obsługi) w wersji elektronicznej lub drukowanej, w języku polskim lub angielskim, 2) innych dokumentów, jeżeli posiadanie takich dokumentów przez Zamawiającego jest niezbędne do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania urządzenia. 7. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia urządzenia używanego, tj. innego niż fabrycznie nowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do oznaczania parametrów fizyko-chemicznych moczu dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Dodano: 2020-01-30 - Dostawa i instalacja mineralizatora mikrofalowego dla Laboratorium WIOŚ w Szczecinie Pracownia w Koszalinie
Dodano: 2018-10-23 - Dostawa odczynników, akcesoriów i materiałów kontrolnych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą żelowej aglutynacji kolumnowej wraz z dzierżawą analizatora dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Dodano: 2018-01-22