Przetargi.pl
Dostawa ambulansu typu C zgodnego z normą PN-EN 1789+A2:2015

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 13200 Działdowo, ul. Leśna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (023) 6972653 , fax. (023) 6972653
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Leśna 1
    13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (023) 6972653, fax. (023) 6972653
    REGON: 31017200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu typu C zgodnego z normą PN-EN 1789+A2:2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w roku 2016, ambulansu typu „C” w ilości 1 szt., bez przebiegu kilometrów, z pełnymi okresami gwarancji. 2. Ambulans musi spełniać warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 czerwca 2013 r. (Dz. U. z 2033 r., poz. 951 ze zm.), musi spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789+A2:2015 w zakresie ambulanse drogowe typu C oraz posiadać emisję spalin min. EURO 6 lub EURO VI. 3. Pojazd musi posiadać ważną homologację na samochód zabudowany, wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). Pojazd musi spełniać wymogi Unii Europejskiej PN-EN 1789+A2:2015. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających wszelkie normy, parametry lub standardy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Jednakże w tym przypadku Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w ofercie, że spełniają one wszystkie wymagania Zamawiającego określone w siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do oferty siwz. 5. CPV: 34.11.41.21-3 - karetki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach