Przetargi.pl
„Dostawa ambulansu Typu C z wyposażeniem medycznym”

Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 343 40 68, 83 343 47 35 , fax. 83 344 37 06
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 20
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83 343 40 68, 83 343 47 35, fax. 83 344 37 06
    REGON: 57055900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowiebp.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa ambulansu Typu C z wyposażeniem medycznym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu C w ilości 1 (jedna) sztuka na bazie pojazdu wyprodukowanego w 2020 r. z wyposażeniem medycznym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ – „Przedmiot zamówienia – szczegółowy opis”. 3. Ambulanse muszą spełniać wymagania normy PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla ambulansu typu C i PN EN 1865 lub równoważnej dla sprzętu medycznego oraz spełniać wszystkie warunki określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. jedn. Dz. U. z 2020, poz. 110). Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015r., poz. 1475) na ambulans sanitarny. Ambulanse muszą odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. jedn. Dz. U. z 2016, poz. 2022 z późn. zm.), jak również wymaganiom określonym rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2019 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U z 2019 r. poz. 2487). 4. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 186). 5. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją. Minimalne wymagane terminy gwarancji zostały wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca ma obowiązek wskazania terminów gwarancji w tabeli wg Załącznika nr 3 SIWZ (Przedmiot zamówienia-szczegółowy opis). Jeżeli Wykonawca nie wskaże terminu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany termin gwarancji, zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V ust. 1 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne Wykonawcy sporządzone na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym dla każdego z tych podmiotów 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz podmioty udostepniające potencjał składane na formularzu oświadczenia wstępnego podpisanego przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 winno: 1) zawierać informacje konieczne do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, 2) zawierać informacje konieczne do wykazania braku podstaw do wykluczenia, 3. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2a) 5. Wypełniony Załącznik nr 3 – Przedmiot zamówienia – szczegółowy opis. 6. Wypełniony załącznik nr 3a – Zestawienie ocenianych parametrów technicznych (punktowanych/nie wymaganych) 7. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy- jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy) 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI A ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. VI A ust. 1 pkt 1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach