Przetargi.pl
Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z zabudową medyczną na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego SP ZOZ w Garwolinie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z zabudową medyczną na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego SP ZOZ w Garwolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu C z zabudową medyczną na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego SP ZOZ w Garwolinie. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone. 3. Ambulans sanitarny winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany min. w 2018 roku, zarejestrowany o przebiegu najwyżej do 500 km. 4. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. a) Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), b) Specyfikacja techniczna (załącznik nr 3 do SIWZ), c) wzór Umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 6. Warunki serwisowania i gwarancji ambulansu: a) Wykonawca musi posiadać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, położony w odległości maksymalnie do 100 km od Garwolina (siedziby Zamawiającego); b) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (należy podać adresy i numery telefonów); c) Gwarancja jest liczona od dnia podpisania bezusterkowego protokołu dostawy pojazdu. d) Gwarancja mechaniczna – min. 24 miesiące (bez limitu kilometrów), liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i szkolenia personelu; e) Gwarancja na powłoki lakiernicze – min. 24 miesiące; f) Gwarancja na perforację – min. 120 miesięcy; g) Gwarancja na zabudowę medyczną - min. 24 miesięcy, liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego; h) Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć okres gwarancji przedmiotu zamówienia o czas naprawy; i) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania bezpłatnych przeglądów okresowych (w okresie gwarancji i przed upływem ostatniego roku gwarancji – min. po pierwszym i przed końcem drugiego roku eksploatacji) potwierdzonym wpisem do dokumentów; j) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w celu usunięcia awarii przedmiotu zamówienia nie później niż 48 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze i do 72 godzin w dni wolne od pracy od momentu zgłoszenia; k) W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element na nowy; l) Naprawy zabudowy medycznej w okresie gwarancji i po jej upływie wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego; m) Wszystkie instrukcje obsługi muszą być w języku polskim i stanowić będą załącznik do protokołu zdawczo-odbiorczego ambulansu sanitarnego; 7. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia (ambulans sanitarny) do siedziby Zamawiającego. 8. Oferta powinna zawierać opis parametrów technicznych zaoferowanego ambulansu sanitarnego z zabudową medyczną, zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a do SIWZ (specyfikacja techniczna). 9. Przedmiot zamówienia (ambulans sanitarny z zabudową medyczną) musi spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym – ambulans sanitarny - Polska Normą PN-EN 1789+A1:2011 lub równoważną. 10. Jeżeli w treści SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, to należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają lub przewyższają pod względem jakości i funkcjonalności produkty lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz ich nie obniżają. Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie a art. 30 ust. 4 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej SIWZ. 12. Należność za dostarczony przedmiot zamówienia płacona będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 300,00 PLN (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 27.07.2018r. do godz. 11:00. Dowód wniesienia wadium (oryginał), musi być dołączony do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy niniejsze wadium. 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KONTO BANKOWE: Bank PEKAO S.A. I Oddział Garwolin NUMER: 11 1240 2728 1111 0000 3979 5720 Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację – OZP/15/2018 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Specyfikacje techniczne (załącznik nr 3 i 3a do SIWZ; 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, ze potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego; 5) Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale V część C pkt 3.2) SIWZ. 6) Wykonawca wraz z ofertą złoży także: pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa; oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz Oferty. Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, ze nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i nie stanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003, Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach