Przetargi.pl
DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU „C” WRAZ Z WYPOSAŻENIEM MEDYCZNYM ORAZ DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DORAŹNEJ

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU „C” WRAZ Z WYPOSAŻENIEM MEDYCZNYM ORAZ DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DORAŹNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU „C” WRAZ Z WYPOSAŻENIEM MEDYCZNYM ORAZ DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DORAŹNEJ Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (pakiety). PAKIET I AMBULANS SANITARNY TYPU „C” WRAZ Z WYPOSAŻENIEM MEDYCZNYM PAKIET II SPRZĘT MEDYCZNY DLA ODDZIAŁU OPIEKI DORAŹNEJ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 12, tj. Załączniki Nr 12.1, 12.2 i 12.3. W Załącznikach Nr 12 Zamawiający dokonał szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia: a)Załącznik Nr 12. 1. zawiera opis przedmiotu zamówienia/specyfikację techniczną ambulansu sanitarnego typu „C” oraz wyposażenia/sprzętu medycznego; b)Załącznik Nr 12.2. zawiera opis przedmiotu zamówienia/specyfikację techniczną przenośnego urządzenia przeznaczonego do mechanicznej kompresji klatki piersiowej; c)Załącznik Nr 12.3. zawiera opis przedmiotu zamówienia/specyfikację techniczną defibrylatora transportowego. Załączniki Nr 12.1., 12.2., a także 12.3 zawierają również informacje dotyczące parametrów technicznych, które będą oceniane w kryterium oceny ofet w pakietach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety (zadania). W poszczególnym pakiecie muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym pakiecie spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej. Oferty można składać do jednej lub do dwóch części. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 5.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 8.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin wykonania zamówienia: Ambulans sanitarny typu „C” wraz z wyposażeniem medycznych oraz sprzęt medyczny dla Oddziału Opieki Doraźnej Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w terminie do sześciu tygodni od dnia podpisania umowy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Odbiór ambulansu sanitarnego typu „C” wraz z wyposażeniem medycznym i sprzęt medyczny nastąpi w Oddziale Opieki Doraźnej „Centrum Medycznego w Łańcucie”. Termin płatności: Płatność za dostawę przedmiotu zamówienia, czyli za dostawę ambulansu sanitarnego typu „C” wraz z wyposażeniem medycznym oraz za dostawę sprzętu medycznego będzie dokonana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie przedmiotu zamówienia do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., przeszkoleniu obsługi Zamawiającego i przedłożeniu do siedziby Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w formie oryginału. Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji: A.Wymagania dotyczące serwisu: 1.Serwis pojazdu bazowego realizowany powinien być w najbliższej ASO oferowanej marki ambulansu. 2.Serwis zabudowy specjalnej sanitarnej w okresie gwarancji (łącznie z wymaganymi okresowymi przeglądami zabudowy sanitarnej) realizowany w siedzibie Zamawiającego. B.Wymagania dotyczące gwarancji samochodu bazowego: 1.Gwarancja mechaniczna nie krótsza niż 24 miesiące (bez limity kilometrów). 2.Gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu nie krótsza niż 36 miesięcy. 3.Gwarancja na perforację korozyjna elementów nadwozia nie krótsza niż 140 miesięcy. 4.Gwarancja na zabudowę medyczną nie krótsza niż 24 miesiące. C.Wymagania dotyczące gwarancji wyposażenia medycznego/sprzętu medycznego: Okres gwarancji wyposażenia medycznego/sprzętu medycznego nie może być krótszy niż 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w SIWZ w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaganie dokumenty i oświadczenia: A.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1.Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: 1)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. A. ppkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. 2.Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z sesji otwarcia ofert) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1. pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4. B.Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełnione formularze cenowe – Załączniki Nr 2 do oferty. Do oferty przetargowej należy załączyć tylko te formularze, na które Wykonawca składa ofertę. 3.Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r. poz. 1126) w celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia takich dokumentów – opisy lub fotografie lub inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. W dokumentach tych powinny być zawarte informacje potwierdzające jednoznacznie zgodność zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia określonych w Załącznikach Nr 12. Dokumenty te każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć do ambulansu sanitarnego typu „C” i wyposażenia (opisanego w PakiecieI) oraz do sprzętu medycznego (opisanego w Pakiecie II). Dokumenty te w ofercie należy ponumerować jako Załącznik Nr 5. 4.Aktualne certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność tzn. aktualne certyfikaty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty (wyposażenie medyczne i sprzęt medyczny) opisane Załączniku Nr 12.1. w pkt. B ppkt. od I do XV, w Załączniku Nr 12.2. oraz w Załączniku Nr 12.3. pod nazwą „Opis przedmiotu zamówienia/specyfikacja techniczna” są wyrobami medycznymi i posiadają aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2010 roku o wyrobach medycznych /t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211/ – Załącznik Nr 6 do oferty. 5.W przypadku, gdy zaoferowany dany produkt nie jest wyrobem medycznym do oferty należy dołączyć oświadczenie (w formie oryginału), że produkt nie jest wyrobem medycznym i nie podlega w/w przepisom – Załącznik Nr 6 do oferty. 6.Sprawozdanie z badań dynamicznych na 10 g dotyczące typu ambulansu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami zharmonizowanej Normy Europejskiej PN EN 1789 + A2 : 2015 lub równoważną. Dokument powinien być wystawiony przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą – należy załączyć do oferty sprawozdanie z badań wraz z dokumentacją techniczną do sprawozdania, określającą schemat zabudowy będącej przedmiotem badania – załączyć zdjęcia z badania oraz rysunki techniczne zabudowy potwierdzone przez jednostkę wykonującą badanie – Załącznik Nr 7 do oferty. (Typ pojazdu badanego określony w sprawozdaniu z badań dynamicznych musi odpowiadać typowi pojazdu określonemu w załączonej homologacji pojazdu skompletowanego). W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia „aktualnej cało pojazdowej homologacji typu WE pojazdu skompletowanego (oferowanego ambulansu typu C) i podstawowego (samochodu ciężarowego), zgodną z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części oraz Dyrektywą 2007/46/WE. Numer świadectwa homologacji typu WE pojazdu podstawowego musi być ujęty w świadectwie homologacji typu WE pojazdu skompletowanego oraz posiadać informacje o dacie wydania homologacji pojazdu podstawowego i skompletowanego. Numery homologacji pojazdu podstawowego i skompletowanego muszą być zgodnie z Dyrektywą 2007/46/WE – załącznik nr VII i składać się z 4 sekcji informujących o: •państwie członkowskim wydającym homologację; •numerze ostatniej dyrektywy lub rozporządzenia zmieniającego, włącznie z aktami wykonawczymi stosowanymi do danej homologacji; •czterocyfrowym numerze porządkowym; •dwucyfrowym numerze porządkowym określającym rozszerzenie. Numer homologacji oferowanego pojazdu podstawowego musi być zbieżny z numerem homologacji oferowanego pojazdu skompletowanego i odpowiadać oferowanemu pojazdowi. Podać numer homologacji pojazdu bazowego i pojazdu skompletowanego. Dokument ten może być zażądany celem weryfikacji zgodności oferty z wymogami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7.Dokument informujący o autoryzacji poszczególnego wyposażenia medycznego/sprzętu medycznego – Załącznik Nr 8 do oferty. Dokument ten należy złożyć tylko do Pakietu I. Dokumenty wymienione w ppkt. 3 – 6 Wykonawca może złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”, a sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 9 do oferty. 9.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom – – Załącznik Nr 10 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. 10.Wypełnione Załączniki Nr 12 do oferty. 11.Wypełnione Załączniki Nr 13 do oferty. Załączniki Nr 12 i 13 Wykonawcy zobowiązani są złożyć tylko do tych pakietów, do których składają ofertę przetargową. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach