Przetargi.pl
Dostawa ambulansu ratunkowego typu C – 1 szt. z wyposażeniem medycznym.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +486793510 , fax. +48566793682
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +486793510, fax. +48566793682
    REGON: 000316068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu ratunkowego typu C – 1 szt. z wyposażeniem medycznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu ratunkowego typu C – 1 szt. z wyposażeniem medycznym dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki dla samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz wyposażenia medycznego ambulansu typu C zawarta jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 3. Wzór specyfikacji cenowej przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 4. Oferowany ambulans musi być wyprodukowany w 2018 roku, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający świadectwo homologacji WE na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami ambulansu). Do zakupionego pojazdu muszą być dołączone także inne wymagane dokumenty (instrukcja użytkowania i obsługi, karta pojazdu, karta gwarancyjna). 5. Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków Samorządu Województwa podstawie umowy dotacyjnej nr UM_SE.3041.1.667.2018 z dnia 6 września 2018 r. w ramach zadania pn. „Zakup ambulansu dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i rozdziale II pkt 3b ppkt. 1/ SIWZ: 1) pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.1. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b w/w rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Punkt 1.1. stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tej ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach