Przetargi.pl
Dostawa aluminiowych tablic rejestracyjnych na rok 2016

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Moniuszki 9-10
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4085065 , fax. 077 4085065
  • Data zamieszczenia: 2015-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    ul. Moniuszki 9-10 9-10
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 4085065, fax. 077 4085065
    REGON: 53141222000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aluminiowych tablic rejestracyjnych na rok 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nysie, ul. Moniuszki 9-10. 2. Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale 3 i załączniku numer 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 3. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo jak niżej: lp. WYSZCZEGÓLNIENIE TABLIC REJESTRACYJNYCH ILOŚĆ (szt.) 1 Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe 18 000 2 Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe do przyczep 486 3 Motocyklowe zwyczajne 486 4 Motorowerowe zwyczajne 324 5 Tymczasowe 100 6 Badawcze 20 7 Indywidualne 24 8 Zabytkowe 10 9 Wtórniki tablic 400 10 Motocyklowe/ciągnikowe zwyczaje jednorzędowe 198 ŁĄCZNIE 20 048 4. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych określonych w punkcie 3 może być mniejsza niż podane wyżej wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. 5. Zapotrzebowania na tablice rejestracyjne wysyłane będą drogą elektroniczną na adres e-mail lub numer faxu podany przez Wykonawcę. Zapotrzebowania mogą być także przesyłane za pośrednictwem programu komputerowego udostępnionego Zamawiającemu nieodpłatnie przez Wykonawcę. 6. Każdy komplet tablic musi być opakowany folią. 7. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia z miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia. 8. Tablice rejestracyjne Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty złożenia zapotrzebowania, a wtórniki tablic niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia - do 24 godzin. 9. Wykonane tablice muszą być objęte minimum 3-letnią gwarancją. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty dostawy każdej partii tablic wraz załączoną fakturą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.spnysa.nv.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach