Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku ogłasza przetarg
- Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Szpitalna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6491557, 6487219 , fax. 166 491 590
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
ul. Szpitalna 16
37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 016 6491557, 6487219, fax. 166 491 590
REGON: 30451000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przeworsk.home.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów medycznych, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów dezynfekcyjnych - 2 z podziałem na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa akcesoriów medycznych, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów dezynfekcyjnych - 2 z podziałem na części 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu Cenowym - załącznik nr 2. 3) Wyroby medyczne o których mowa w pkt. 1 muszą być dopuszczone do sprzedaży i posiadać wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019 poz. 175) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE). 4) Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część nr 1: zestaw do szynowania moczowodów Część nr 2: akcesoria endoskopowe do aparatu Firmy Karl Storz Część nr 3: zestaw do nabulizacji Część nr 4: zestawy do artroskopii Część nr 5: czujnik przepływu Część nr 6: gaziki Część nr 7: chusteczki 5) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Magazyn Szpitala Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SIWZ): a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Wzór w/w oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 7.3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 7.4. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.6. Oświadczenia wymienione w niniejszym rozdziale SIWZ, dotyczące wykonawcy lub podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a PZP, zgodnie z § 14 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), należy złożyć w oryginale. 7.7. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ inne niż oświadczenia, o których mowa pkt 7.6, zgodnie z § 14 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), należy złożyć w oryginale lup kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać dostarczenia przez Wykonawcę w ramach wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.: a) dokumentów że oferowane przez Wykonawcę wyroby są dopuszczone do sprzedaży i posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019 poz. 175) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE). Dokumenty (kompletne) w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem” b) materiałów informacyjnych (opisy, strony katalogowe, instrukcje użytkowania w j. polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia; potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzach cenowych - na stronach katalogowych, opisach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, (np. dotyczy części nr. 2 poz. 2). 7,9 Oferta musi zawierać: 1) formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Formularzem Cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa akcesoriów medycznych - podział na części
Dodano: 2023-01-11 - Dostawa akcesoriów medycznych - podział na części.
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa akcesoriów medycznych - podział na części.
Dodano: 2020-11-27 - zakup lamp operacyjnych i pił do cięcia mostka dla Bloku Operacyjnego Kliniki Kardiochirurgii.
Dodano: 2020-09-24 - Dostawa zestawu laparoskopowego chirurgicznego -1 szt., Ssaki chirurgiczne mobilne (ssaki elektryczne - 3 szt., Monitory 2 szt. + endoskopy do trudnej intubacji jednorazowego użytku 40 szt.
Dodano: 2020-07-02 - Wymiana lamp operacyjnych i pił do cięcia mostka na Bloku Operacyjnym Kliniki Kardiochirurgii.
Dodano: 2020-06-18 - zakup i dostawy osprzętu do aparatury medycznej dla Bloku Operacyjnego Dzieci.
Dodano: 2020-03-31 - Dostawa akcesoriów medycznych, sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na części
Dodano: 2019-10-31 - Dostawa topografu rogówkowego oraz zestawów narzędzi operacyjnych do zabiegów okulistycznych.
Dodano: 2019-04-30 - Zakup i dostawa aparatury medycznej
Dodano: 2018-10-25