Przetargi.pl
Dostawa akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych

Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Brzeska 101
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 341 65 00 , fax. 83 341 65 57
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
    ul. Brzeska 101 101
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83 341 65 00, fax. 83 341 65 57
    REGON: 03088488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbialapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych (tonerów) fabrycznie nowych: oryginalnych lub równoważnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia, a także ich ilości oraz nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) zawarto w załączniku Nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne spełniające równoważne parametry. a)Przez produkt oryginalny zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne i tonery wyprodukowane przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone. b)Przez produkt fabrycznie nowy zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. c)Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, nieregenerowany, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany, o parametrach (pojemność, wydajność i jakość druku) takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów oryginalnych, pochodzących od producenta sprzętu drukującego, do wytworzenia którego zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty. Produkt równoważny musi spełniać również wszystkie normy i standardy jakościowe takie jak produkt oryginalny. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Produkty równoważne winny być wytworzone w systemie zarządzania jakością zgodną z wymogami normy ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 (lub równoważną). Na potwierdzenie powyższego wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ. 2.Wymagania stawiane Wykonawcy i oferowanym artykułom: 1)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone przedmioty zamówienia, w tym materiały eksploatacyjne będą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i oznakowania (znak firmowy logo i nazwa producenta, opis identyfikujący produkt oraz lista urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany) oraz będą wyprodukowane w okresie do 6 miesięcy przed datą dostawy i objęte gwarancją Wykonawcy na okres co najmniej 12 miesięcy. Każdy przedmiot zamówienia musi spełniać normy obowiązujące dla tego rodzaju artykułów. 2)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone przedmioty zamówienia, w tym materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniając bezawaryjną pracę sprzętu i należyte bezpieczeństwo. 3)Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemność startową. 4)Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego przedmiotów zamówienia nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 5)W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wydajność artykułów równoważnych winna zostać odpowiednio stwierdzona testami przeprowadzonymi wg standardów ISO, tj.: a)ISO IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów monochromatycznych drukarek laserowych, b)ISO IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych. Na potwierdzenie powyższego wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 SIWZ. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 3 dni po 1 sztuce (zestawie) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny oferowanego produktu. Testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrzne) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzenia materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeżeli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty. Przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny, identyczny z zaoferowanym w ofercie, a materiał eksploatacyjny będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. Materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Nieprawidłowości podczas testów dyskwalifikują materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. 6)Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych przedmiotów zamówienia niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek/urządzeń, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) przez Zamawiającego wadliwości produktu. W razie stwierdzenia wad produktu wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7)W przypadku zaistnienia uszkodzenia urządzenia, spowodowanego zastosowaniem produktu dostarczonego przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do zwrócenia pełnych kosztów poniesionych na: ­a)wykonanie ekspertyzy uszkodzonego urządzenia (wydanie pisemnej opinii autoryzowanego serwisu producenta drukarki/ urządzenia), ­b)jego naprawę przywracającą pełną sprawność (włączając w to wymianę bębna). W przypadku braku możliwości usunięcia uszkodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe, o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. 8)Część urządzeń, do których materiały eksploatacyjne stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, posiada aktualną gwarancję producenta. Jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów równoważnych zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści, wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r. nr 42, poz.275, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium, Nr: 56 1160 2202 0000 0002 7312 6964 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na dostawę akcesoriów komputerowych i materiałów eksploatacyjnych. Dowód wpłaty lub jego kopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5.Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wymieniony w Rozdziale IX ust. 4. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wymienionym w Rozdziale IX ust. 4. 7.Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 8.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pupbialapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach