Urząd Miejski w Podkowie Leśnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7589878, 7589004 , fax. 022 7589003
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej
ul. Akacjowa 39/41 39/41
05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie
tel. 022 7589878, 7589004, fax. 022 7589003
REGON: 00050713800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa agregatów prądotwórczych jako źródło awaryjnego zasilania dla stacji uzdatniania wody przy ul. Warszawskiej oraz pomp głębinowych w Parku Krajobrazowym w Podkowie Leśnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa agregatów prądotwórczych jako źródło zasilania awaryjnego dla stacji uzdatniania wody przy ul. Warszawskiej oraz pomp głębinowych w Parku Krajobrazowym w Podkowie Leśnej. 2. Charakterystyka i parametry techniczne agregatów zostały określone w załączniku nr 1 do umowy. 3. Sprzęt powinien być dostarczony i rozładowany na koszt Wykonawcy na teren stacji uzdatniania wody w Podkowie Leśnej. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i zapewnił serwis przez okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego dostawy dla pracy awaryjnej agregatu. Rozpoczęcie napraw gwarancyjnych powinno rozpocząć się w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia usterki lub awarii, ewentualnie pierwszego dnia roboczego, o ile zgłoszenie nastąpi w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca dołączy do oferty wyżej wymieniony odpis. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonali minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda obejmowała minimum 1 agregat prądotwórczy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami : a. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - w formularzu oferty, b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły -spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz dostaw wraz z potwierdzeniami Zamawiających, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością z podaniem czasu ich realizacji i wartości 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy. Część III SIWZ - Wzór umowy należy parafować na każdej stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy zapadni scenicznej, wyposażenia fosy orkiestrowej oraz systemu oświetlenia technologicznego wewnątrz fosy orkiestrowej wraz z montażem w ramach realizacji zadania pn. Zakup zapadni scenicznej oraz pozostałego wyposażenia fosy orkiestry w Warszawskiej Operze Kameralnej
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa przetwornicy UPS 40 kVA
Dodano: 2015-05-14 - wykonanie projektu i montażu kontenerowej stacji transformatorowej w obiekcie szpitalnym SP ZOZ Siedlce przy ul.Starowiejskiej 15
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa wraz z montażem zespołów prądotwórczych
Dodano: 2013-07-02 - Roczny przegląd ośmiu agregatów prądotwórczych
Dodano: 2013-04-25 - dostawa materiałów elektrycznych, elektronicznych i elektromechanicznych dla jednostek Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2012-04-26 - dostawa materiałów elektrycznych, elektrotechnicznych i elektromechanicznych dla jednostek Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2012-04-05 - P75OIONPRAD2010 dostarczenie specjalistycznych urządzeń podtrzymania napięcia dla OION w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
Dodano: 2010-11-25 - Dostawa motoreduktorów z przekładniami planetarnymi
Dodano: 2010-02-12 - Dostawa motoreduktorów z przekładniami
Dodano: 2010-02-04