Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45077 Opole, ul. Korfantego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45077 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4545001, 4222670
REGON: 53112570400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 7 zestawów optycznych składających się z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki w ramach Projektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_001/0000004 pt. „Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi siedmiu identycznych zestawów sprzętu, w ramach projektu "Drugstop – transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową" w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020. Każdy zestaw złożony jest z mikroskopu cyfrowego, komputera i drukarki. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, sprawny i wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie starszy niż dwanaście miesięcy od daty produkcji. Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikat „znak CE”. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wymogów w zakresie zapewnienia efektywności energetycznej dostarczanych urządzeń, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 roku w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Dz. U. UE L. nr 39 poz. 1). Wykonawca przedmiotu umowy musi posiadać autoryzację producenta oferowanych mikroskopów cyfrowych w zakresie ich sprzedaży, montażu oraz serwisu. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w wykazie parametrów technicznych, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38510000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, dane niezbędne do wyliczenia kryteriów oceny ofert, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Wykonawca części zamówienia powierzane do wykonania podwykonawcom wskazuje przez wypełnienie i podpisanie wykazu zamieszczonego w treści formularza ofertowego. Jeżeli wykonawca nie przewiduje wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców fakt ten dokumentuje przez wpisanie odpowiedniej treści na formularzu ofertowym, z której wynikać będzie jednoznacznie deklaracja woli wykonawcy (np. wykonanie zamówienia nastąpi bez udziału podwykonawców). Podpisanie przez wykonawcę formularza ofertowego bez określenia sposobu wykonania zamówienia z udziałem albo bez udziału podwykonawców poczytane będzie jako deklaracja wykonawcy wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 2) oświadczenie wykonawcy (tabela zgodności- wykaz parametrów technicznych), że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego, według wzoru załączonego do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa mikroskopu diagnostycznego wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi dla potrzeb Oddziału Laryngologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa mikroskopu do bezdotykowych pomiarów 2D i 3D dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Opolu
Dodano: 2019-04-30 - ZAKUP SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEGO NA POTRZEBY WIORiN W OPOLU W 2019 ROKU
Dodano: 2019-04-26 - ZAKUP SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEGO NA POTRZEBY WIORiN W OPOLU W 2019 ROKU
Dodano: 2019-03-29 - Zakup wyposażenia i drobnego sprzętu laboratoryjnego do sali Diagnostyki Laboratoryjnej KL - część 9: Szkolny mikroskop dwuokularowy
Dodano: 2019-02-05