Przetargi.pl
Dostawa 5300 ton materiałów do konserwacji i utrzymania dróg leśnych

Nadleśnictwo Skwierzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 66-440 Skwierzyna, ul. 2-go Lutego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 957 286 940 , fax. 957 286 943
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Skwierzyna
    ul. 2-go Lutego 2
    66-440 Skwierzyna
    tel. 957 286 940, fax. 957 286 943
    REGON: 81053929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skwierzyna.szczecin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 5300 ton materiałów do konserwacji i utrzymania dróg leśnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozmieszczeniem materiałów do naprawy dróg leśnych (na potrzeby utrzymania - napraw bieżących, konserwacji i remontów dróg leśnych), będącego własnością Wykonawcy, na terenie Nadleśnictwa Skwierzyna. Wykonawca zapewni środki transportowe i sukcesywną dostawę materiałów opisanych w tabeli poniżej w ilości 5300 ton na wskazane przez Zamawiającego miejsce wraz z rozładunkiem. Przedmiot zamówienia został podzielony na II Części: Część nr I: Przedmiot I części zamówienia obejmuje dostawę 4500 ton oczyszczonego mechanicznie i chemicznie destruktu betonowego o frakcji 0 – 63 mm wraz z rozmieszczeniem. Część nr II: Przedmiot II części zamówienia obejmuje dostawę 800 ton kruszonego kruszywa naturalnego o frakcji 0 – 31,5 mm charakteryzującego się ziarnami ostrokrawędzistymi o powierzchniach szorstkich wraz z rozmieszczeniem. 1) Dostarczone materiały opisane powyżej muszą odpowiadać obowiązującym normom. Wszelkie nieustalone lub uogólnione w niniejszej SIWZ kwestie techniczne regulować będą wytyczne techniczne i normy drogowe. 2) Dla ww. materiałów stosuję się pojęcie partia. Partia obejmuje materiał jednego rodzaju (wskazany powyższej tabeli w pkt 3.1.), wymiaru, klasy i gatunku zamówiony na podstawie jednego zlecenia. Dostawa będzie polegała na dowozie materiału na wskazane przez Zamawiającego miejsce w pobliżu remontowanej drogi leśnej na terenie Nadleśnictwa Skwierzyna. 3) Wykonawca jest zobowiązany w ramach zamówienia własnym staraniem zakupić lub wytworzyć odpowiednie ilości materiałów, dokonać ich załadunku, transportu na miejsca, oraz rozładunku przez przechylenie skrzyni ładunkowej i opróżnieniem jej bezpośrednio na wskazany plac w terminach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. Dopuszcza się dostawę w ilości całkowitej zamówienia wraz z rozładunkiem, transportem samochodami dostawczymi wraz z pryzmowaniem (na wskazany plac/place na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Skwierzyna) przez Wykonawcę. Dla celów obliczeniowych dla transportu należy przyjąć średnią odległość 20-25 km od Skwierzyny. Transport należy wliczyć w cenę materiału, nie stanowi on dodatkowej pozycji rozliczeniowej. 4) Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie ceny jednostkowej podanej w ofercie cenowej przedłożonej przez Wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 5) Wykonawca powinien zastosować wszelkie niezbędne środki zapewniające utrzymanie jakości wyrobu podczas jego składowania i przemieszczania w rejon wbudowania. 6) Zamawiający może przed i/lub w trakcie dostawy żądać dodatkowych dokumentów dotyczących jakości przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu deklarację zgodności z niniejszymi warunkami lub ocenę jakości lub orzeczenie o jakości materiału spełniającego wymagania odpowiednich norm lub odpowiedni certyfikat lub inne dokumenty potwierdzające (określające) odpowiednią jakość materiału. Deklaracja powinna uwzględniać informacje wystarczające dla zidentyfikowania wyrobu i zawierać co najmniej: ▪ nazwę i adres dostawcy wydającego deklarację, ▪ identyfikację wyrobu (oznaczenie wyrobu według niniejszych warunków, wielkość partii, sposób transportu i pakowania), ▪ dokumenty normatywne odnoszące się do wyrobu (powołanie się na niniejsze warunki), ▪ inne istotne informacje, na przykład dodatkowe wymagania Zamawiającego, ▪ datę wystawienia deklaracji, ▪ podpis i stanowisko, względnie inny równoważny sposób identyfikacji osoby upoważnionej; ▪ oświadczenie, że deklaracja została wydana na wyłączną odpowiedzialność dostawcy. 7) Do deklaracji zgodności dostawca na życzenie odbiorcy powinien również dołączyć: ▪ wyniki badań, ▪ kopię Certyfikatu Zgodności z niniejszymi Warunkami Technicznymi (jeśli został wydany). 8) W przypadku nieprzedłożenia odpowiednich certyfikatów, lub w przypadku wątpliwej jakości materiału badania takie zostaną wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 9) Odbiór materiału będzie odbywał się komisyjnie lub jednoosobowo. Odbiór obejmował będzie kontrolę jakościową ilościową oraz ewentualnego udziału zanieczyszczeń. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu w postaci raportu lub kwitu wagowego z masą deklarowaną podpisanego przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy. W przypadku wątpliwości Zamawiający ma prawo do odrębnego ważenia oferowanego materiału w celu potwierdzenia deklarowanej ilości. W przypadku rozbieżności wyników na niekorzyść Zamawiającego kosztem ważenia zostanie obciążony Wykonawca. Na potwierdzenie odbioru Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnego potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego rodzaju, ilości i jakości dowiezionego materiału (dokument typu Wz z adnotacją „bez uwag”). 10) Materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń pochodzenia organicznego (humusu), gliny, odpadów drewna, metali, tworzyw sztucznych (plastiku), śmieci pochodzenia komunalnego, itp. 11) Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę lub rozwiązać umowę z winy Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym bez konsekwencji po stronie Zamawiającego w przypadku zaoferowania lub dostawy materiału zanieczyszczonego oraz budzącego wątpliwości, co do jakości i jego pochodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla Części I - 5 000,00 PLN; dla Części II – 1 000,00 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA I Odział Skwierzyna 23 1240 3594 1111 0000 4167 3955;` b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie ma być co najmniej bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Oryginał gwarancji/poręczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. Gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) oznaczenie postępowania, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 4) kwotę gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP, 6) termin ważności gwarancji/poręczenia. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 16 sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach