Przetargi.pl
Dostawa 3 szt. samochodów patrolowo-gaśniczych z zamontowanym modułem gaśniczym wysokociśnieniowym

Biebrzański Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 19110 Goniądz, Osowiec-Twierdza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 380 620 , fax. 85 738 30 21
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biebrzański Park Narodowy
    Osowiec-Twierdza 8
    19110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 857 380 620, fax. 85 738 30 21
    REGON: 20066798500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biebrza.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 3 szt. samochodów patrolowo-gaśniczych z zamontowanym modułem gaśniczym wysokociśnieniowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. samochodów patrolowo-gaśniczych z zamontowanym modułem gaśniczym wysokociśnieniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy 8 Adres: Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. 3. Rok produkcji samochodów patrolowo-gaśniczych z zamontowanym modułem gaśniczym wysokociśnieniowym - 2017 r. 4. Wszelkie formalności i koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - Dostawcy. 5. Gwarancja i serwis: 1) Samochody fabrycznie nowe, objęte zadeklarowanym przez Dostawcę okresem gwarancji na usterki mechaniczne, zespoły elektryczne, elektroniczne i mechaniczne (łącznie z układem jezdnym, zawieszenia i przeniesienia napędu) nie krótszym niż 60 miesięcy lub 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej). 2) na perforację korozyjną nadwozia okres gwarancji wynosi nie mniej niż 72 miesiące 3) na powłokę lakierniczą okres gwarancji wynosi nie mniej niż 60 miesięcy. 4) Zabudowa z modułem gaśniczym fabrycznie nowa, objęta zadeklarowanym przez Dostawcę okresem gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące. 5) Gwarancja liczy się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 6) Gwarancja na samochody będzie realizowana w Autoryzowanych Serwisach Obsługi (ASO) na terenie Polski i Unii Europejskiej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, na zasadach ogólnych oferowanych przez Producenta pojazdu. Dostawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy odpowiednie dokumenty pozwalające na serwisowanie pojazdu w ASO. 7) W razie awarii pojazdu w okresie gwarancji uniemożliwiającej jego dalszą jazdę samochód zostanie odstawiony przez Dostawcę na jego koszt do stacji ASO. 8) Jeśli w okresie gwarancji czas usunięcia awarii wyniesie dłużej niż 1 dzień roboczy (godziny 8 00 – 18 00) Dostawca zapewni Zamawiającemu bezpłatnie samochód zastępczy. 9) Gwarancja na zabudowę z modułem gaśniczym będzie realizowana w miejscu użytkowania pojazdu. W przypadku braku możliwości naprawy w miejscu użytkowania, Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego odebrania, transportu i zwrotnego dostarczenia pojazdu lub modułu gaśniczego do miejsca użytkowania po naprawie. W okresie obowiązywania gwarancji serwis, po zgłoszeniu awarii w dni robocze do godziny 15.00, podejmie fizyczne działania naprawcze w czasie deklarowanym przez Dostawcę, jednak nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia. 10) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) zabudowy z modułem gaśniczym, w tym obejmujące dojazd serwisanta oraz wymianę materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu, ponosi Dostawca. 11) Czas naprawy zabudowy z modułem gaśniczym w okresie gwarancji nie będzie dłuższy niż 5 dni, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego awarii (usterki). W przypadku, gdy usunięcie awarii (usterki) w tym terminie nie będzie możliwe, np. wobec konieczności sprowadzenia części zamiennych lub podzespołów z zagranicy, zostanie uzgodniony nowy termin naprawy, który będzie terminem wiążącym. 12) Okres gwarancji na zabudowę z modułem gaśniczym zostanie odpowiednio przedłużony o czas naprawy, a w przypadku wymiany części składowych lub podzespołów, okres ten zacznie biec od nowa. 13) Dostawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy z modułem gaśniczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.09. 2017 r. do godz. 10 00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, w tym przypadku przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego o. w Białymstoku Nr konta: 10 1130 1059 0017 3397 2620 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 lit a) i zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4. Inne wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji technicznej pojazdu bazowego potwierdzającej parametry pojazdu bazowego podane w ofercie w formie katalogu producenta pojazdu bazowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach