Przetargi.pl
Dostawa 3 szt. kardiomonitorów, 2 szt. aparatów EKG do badań spoczynkowych na podstawie jezdnej oraz 1 szt. głowicy konweksowej do ultrasonografu Voluson E8

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +486793510 , fax. +48566793682
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +486793510, fax. +48566793682
    REGON: 000316068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 3 szt. kardiomonitorów, 2 szt. aparatów EKG do badań spoczynkowych na podstawie jezdnej oraz 1 szt. głowicy konweksowej do ultrasonografu Voluson E8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1- dostawa 3 szt. kardiomonitorów dla Oddziału Neurologicznego; Zadanie Nr 2 – dostawa 2 szt. aparatów EKG do badań spoczynkowych na podstawie jezdnej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego; Zadanie Nr 3 – dostawa 1 szt. głowicy konweksowej do ultrasonografu Voluson E8 dla Oddziału Klinicznego Położnictwa, Chorób Kobiecych i Ginekologii Onkologicznej. 1.1. Specyfikację cenową przedmiotu zamówienia określają Załączniki od Nr 2/1 do Nr 2/3 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 1.2. Wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia, wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu określają Załączniki od Nr 3/1 do Nr 3/3 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 1.3. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, dokonać instalacji, przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi, przedłożyć w dniu dostawy karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim. * Termin dostawy: Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie określonym w ofercie, nie dłużej jednak niż 45 dni, licząc od daty zawarcia umowy. Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia należy określić w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 7 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności tj.: a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 8 do SIWZ, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tej ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie przedkłada innych dokumentów, gdyż zgodnie z rozdziałem II pkt 3a i 3b SIWZ, wymagane jest tylko oświadczenie wg wzoru określonego w SIWZ, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach