Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-062 Białystok, ul. Warszawska 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 670 27 70 , fax. (085) 653 72 16
- Data zamieszczenia: 2011-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
ul. Warszawska 3 3
15-062 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 670 27 70, fax. (085) 653 72 16 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 szt. pralnico wirówek. Dostawa 2 szt. suszarek wieszakowych . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 2 szt. pralnico wirówek (1 szt. do Komendy Powiatowej PSP w Augustowie oraz 1 szt. do Komendy Powiatowej PSP w Siemiatyczach ). Dostawa 2 szt. suszarek wieszakowych (1 szt. do Komendy Powiatowej PSP w Augustowie oraz 1 szt. do Komendy Powiatowej PSP w Siemiatyczach). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397132108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bialystok.pl (Zamówienia publiczne, Biuletyn Informacji Publicznej)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości na potrzeby projektu pt. Przedszkole jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości na potrzeby projektu pt. Przedszkole jutra współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-11-24