Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (024) 3675167, , fax. 243675114
- Data zamieszczenia: 2019-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 17
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. (024) 3675167, , fax. 243675114
REGON: 61040391200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmplock.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 szt. autobusów klasy midi w formie leasingu operacyjnego - II postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 fabrycznie nowych autobusów miejskich niskopodłogowych, jednej marki, o długości 8 -10 m – zasilanych ON w formie leasingu operacyjnego Oznaczenie według CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego 66114000-2 – usługa leasingu ( z opcją wykupu) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przelać na konto Zamawiającego: PEKAO S.A/ I oddział Płock 17124031741111000028910750, z dopiskiem „Wadium – dostawa 2 szt. autobusów”
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 Kalkulacja zużycia energii dla każdego typu pojazdów (zgodnie z załącznikiem nr 6 do Siwz Opisu przedmiotu zamówienia i wyposażenia Do oceny składanej oferty - dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w Załącznika nr 6 do SIWZ. Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. W przypadku wskazania w ofercie części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom należy podać zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego – lidera, pełnomocnictwo (zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy), udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców – złożone w formie oryginału lub poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich przegubowych.
Dodano: 2024-03-25 - Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich przegubowych.
Dodano: 2024-02-23 - Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich.
Dodano: 2023-05-05 - Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich.
Dodano: 2023-02-28 - Zakup i dostawa autobusu
Dodano: 2022-12-14 - Zakup i dostawa autobusu
Dodano: 2022-12-12 - Zakup i dostawa autobusu
Dodano: 2022-12-01 - Zakup i dostawa trzech autobusów miejskich spalinowych rok produkcji 2022.
Dodano: 2022-10-10 - Dostawa 2 autobusów leasing operacyjny
Dodano: 2019-09-11 - Dostawa autobusu komunikacji miejskiej
Dodano: 2019-07-29