Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
ul. Rotterdamska 9
81-337 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
REGON: 19192057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 1 (słownie: jednej) sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego (specjalnego z modułem proszkowym) dla potrzeb Portowej Straży Pożarnej Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa 1 (słownie: jednej) sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego (specjalnego z modułem proszkowym) dla potrzeb Portowej Straży Pożarnej Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., zwanego dalej „samochodem” spełniającego minimalne wymagania techniczne określone w Wymaganiach Zamawiającego dla średniego samochodu ratowniczo gaśniczego (specjalnego z modułem proszkowym), które stanowią załącznik numer 1 do niniejszej SIWZ; 2) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w tym dostawa części zamiennych i wyposażenia samochodu. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy samochód na własny koszt do siedziby Portowej Straży Pożarnej Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., Gdynia, ul. Chrzanowskiego 15/17. 4. Szczególne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) samochód musi być fabrycznie nowy. Silnik i podwozie z kabiną muszą pochodzić od tego samego producenta. Rok produkcji podwozia nie wcześniejszy niż 2020; 2) Zamawiający dokona ubezpieczenia i rejestracji samochodu we własnym zakresie; 3) oferowany przez Wykonawcę produkt musi posiadać: a) minimum jeden punkt serwisowy podwozia najbliższy siedzibie Zamawiającego, b) minimum jeden punkt serwisowy nadwozia najbliższy siedzibie Zamawiającego; 4) czas reakcji serwisu maksymalnie 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny od momentu powiadomienia; 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostawy części zamiennych. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego na dostarczony samochód stanowiący przedmiot zamówienia oraz niezależnie od udzielonej gwarancji jakości, ponosił odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na warunkach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, na okres minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru samochodu bez limitu kilometrów; 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę/podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem nazw/firm i adresów podwykonawców, szczegółowego przedmiotu prac oraz wartości prac wykonywanych przez podwykonawcę/podwykonawców (załącznik numer 2 do SIWZ – FORMULARZ OFERTY). 7. Szczególne warunki wykonywania dostawy zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany do złożenia: 1) FORMULARZA OFERTY sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do niniejszej SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku usług okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 5) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 500.000.00 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu i wyposażenia CBRN II
Dodano: 2019-07-10 - Zakup sprzętu i wyposażenia CBRN (Chemical, Biological, Radiological, Nuclear)
Dodano: 2019-05-07 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego
Dodano: 2019-02-20 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego
Dodano: 2018-12-21 - Sprzedaż i dostawa sprzętu specjalistycznego
Dodano: 2018-11-06 - Zakup i dostawa motopomp w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.
Dodano: 2018-09-24 - Zakup i dostawa zapór przeciwpowodziowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.
Dodano: 2018-09-17 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego
Dodano: 2018-08-21 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.
Dodano: 2018-08-03 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego
Dodano: 2018-07-31