Przetargi.pl
Dostawa 17 sztuk mobilnych aparatów USG do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 317 22 06, 34 3172207 , fax. 34 3172301
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
    ul. 11 Listopada 5C
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 317 22 06, 34 3172207, fax. 34 3172301
    REGON: 30424300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozklobuck.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 17 sztuk mobilnych aparatów USG do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawę, instalację i uruchomienie 17 sztuk fabrycznie nowych identycznych aparatów USG do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku , zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia -tj. Zestawieniem wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla 17 sztuk fabrycznie nowych identycznych aparatów USG do ZOZ w Kłobucku zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz ZESTAWIENIEM PARAMETRÓW OCENIANYCH stanowiącym dodatkowe KRYTERIA oceny oferty zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz zgodnie z Wykazem miejsc instalacji aparatów USG stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatów cyfrowych, mobilnych, fabrycznie nowych, identycznych, nieużywanych wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie rekondycjonowanych, posiadających kolorowy Doppler, Doppler spektralny, głowicę - liniową i convex. Minimalny oferowany okres gwarancji to 36 miesięcy. Dostawa aparatów musi nastąpić w terminie do 60 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy z wyłonionym Wykonawcą. Oferowany sprzęt jest wyrobem medycznym i jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 211,z p.zm. ) oraz aktami wykonawczymi do niej; Posiada Deklarację Zgodności/Certyfikat CE. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone urządzenie jest kompletne i gotowe do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych oraz wolne od wad. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi na koszt własny szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ . Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych aparatów/urządzeń /sprzętu /oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia , a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu , producenta czy dostawy. Poprzez zrozumienie oferty równoważnej należy rozumieć przedmiot (produkt, urządzenie /wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot ( produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić , że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 0000,00 zł.( piętnaście tysięcy zł.) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ESBANK Bank Spółdzielczy w Kłobucku nr rachunku:54 8980 0009 2028 0035 1867 0001 z adnotacją: "wadium -Dostawa 17 sztuk mobilnych aparatów USG do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku " 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie , natomiast kopię dołączyć do oferty.. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium będzie zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne i bezwarunkowe żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -tzn. Zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla 17 sztuk fabrycznie nowych identycznych aparatów USG do ZOZ w Kłobucku -Załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 4) ZESTAWIENIE PARAMETRÓW OCENIANYCH/KRYTERIA dla 17 sztuk fabrycznie nowych identycznych aparatów USG do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku - Załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 5) Wykaz miejsc instalacji aparatów USG stanowiącym – Załącznik nr 3 do SIWZ podpisany przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach