Przetargi.pl
Dostawa 1510 szt. latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierza.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
    REGON: 6140233700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1510 szt. latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1510 szt. latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierza. WYMAGANIA EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNE „WET” na dostawę latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierza 1. Niniejsze Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne (WET) dotyczą dostawy wyrobu „Latarka będąca wyposażeniem Indywidualnym żołnierza”. Wyrób o przeznaczeniu militarnym, stanowiący wyposażenie indywidualne żołnierza, do użycia i eksploatacji zarówno w czasie pokoju jak i W warunkach kryzysowych. Zaprojektowany i wykonany w sposób umożliwiający jego bezawaryjną eksploatację w różnych warunkach atmosferycznych i statycznych. W niniejszych WET określono istotne cechy przedmiotu zamówienia oraz uwzględniono koszty cyklu życia sprzętu. 2. Wymagania techniczne. 2.1. Źródło światła: nie mniej niż cztery diody LED (biała, czerwona, niebieska I emitująca podczerwień), w tym cztery poziomy intensywności świecenia każdej diody: niski (5%), średni (20%), średnio-wysoki (50%). wysoki (100%) plus światło typu stroboskopu (100%); 2.2. Moc światła, minimalna wymagana wielkość strumienia świetlnego,: — Dioda biała minimum 55 Im; — Dioda czerwona minimum I Im; — Dioda niebieska minimum 1,8 Im; — Dioda emitująca poczerwień minimum 25 mW/sr. 2.3. Czas świecenia w trybie 100% wg ANSI — co najmniej 5,5 godz 2.4. Waga (bez baterii oraz opcjonalnych przejściówek) — do 150 g; 2.5. Zasilanie: akumulatorki (opcjonalnie dopuszcza się baterie); 2.6. Kolor latarki i pokrowca: Khaki; 2.7. Obudowa latarki: tworzywo sztuczne bądź metal wytrzymujące upadek z wysokości co najmniej 3 m, o matowej fakturze pomagającej w maskowaniu; 2.8. Soczewki latarki: wykonane z poliwęglanu, nietłukące, pokryte powłoką odporną na zarysowania; 2.9. Wodoodporność: pozwalająca na pływanie z latarką w wodzie, zgodna z międzynarodową normą minimum IPX7 według standardu lEC 529 i odpowiadająca minimum pierwszej klasie wodoszczelności podwójnej - 0B4 (pozwala na zanurzenie w wodzie do 30 minut na głębokość do I m); 2.10.Wstrząsoodporność: tak. Układy elektryczne i źródła światła wytrzymujące upadek z wysokości do 3m; 2.11 Ładowarka do akumulatorków—1 kpi.: 2.12.Pasek nośny—1 szt.; 2.13.Pokrowiec —1 szt.; 2.14.Główka latarki musi posiadać możliwość obrotu o 180 stopni. Opcja taka umożliwi jej zastosowanie np. celem oświetlenia drogi, mapy, twarzy zatrzymanego, wnętrza pojazdu, itd. 2.15 Latarka musi posiadać mocny i sztywny klips do montowania na pasku i na systemie MOLLE. Klips musi posiadać możliwość przełożenia na drugą stronę obudowy. Stosując opcjonalną przejściówkę latarka musi mieć możliwość przymocowania do hełmu wojskowego. W przypadku dostaw latarek desygnowanych dla pododdziałów powietrznodesantowych klips musi posiadać możliwość przełożenia na drugą stronę obudowy oraz możliwość zaczepienia go za pomocą linki do spadochronu. 3. Wymagania dotyczące ochrony Informacji niejawnych. Nie dotyczy. 4. Wymagania co do oceny zgodności wyrobu. Nie dotyczy. 5. Wymagania dotyczące certyfikacji. Certyfikat lub świadectwo producenta o spełnieniu przez wyrób (model, typ. marka) wymagań określonych w pkt. 6. 6. Wymagania w zakresie jakości wyrobu. Latarka ma spełniać wymagania: — dyrektywy Unii Europejskiej w zakresie dopuszczenia wyrobu do sprzedaży na terenie EOG i posiadać oznaczenie CE; — normy MIL-STD-810F w zakresie zastosowań wyrobu do celów wojskowych i wytrzymałości sprzętu elektronicznego podczas działania w trudnych warunkach w zakresie temperatur -30 do +40 stopni Celsjusza. 7. Wymagania gwarancyjne oraz w zakresie serwisowania. 7.1. Dostawca zapewni 24 miesiące gwarancji na dostarczony produkt. Gwarancja będzie liczona od daty przekazania wyrobów odbiorcom. 7.2. Dostawca będzie zobowiązany do: — wykonania napraw gwarancyjnych na własny koszt i odpłatnie pogwarancyjnych na terenie RP w czasie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania pisemnego zgłoszenia; — prowadzenia serwisu pogwarancyjnego do 10 lat od daty zakupu wyrobu; — spełnienia pozostałych wymagań gwarancyjnych określonych w umowie. 7.3. Dostawca powinien dysponować uprawnionym, autoryzowanym przez producenta wyrobów serwisem lub sam posiadać autoryzowane uprawnienia serwisowe, pozwalające na prowadzenie na terenie RP serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dostarczonych wyrobów. 8. Wymagania dotyczące kodyfikacji. 8.1. Wyrób wraz z ukompletowaniem i częściami zamiennymi podlega kodyfikacji zgodnie z zasadami Systemu Kodyfikacyjnego NATO (NCS-NATO Codification System): 8.2. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do dokonania identyfikacji wyrobu i jego sklasyfikowania według National Stock Number (nr NSN): 8.3. Odbiorcą danych, niezbędnych do nadania nr NSN, jest Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I Kodyfikacji, Ul. Krajewskiego IA, OO-909 Warszawa. 9. Wymagania w zakresie dozoru technicznego. Nie dotyczy. 10.Wymaganla w zakresie metrologii. Nie dotyczy. 11.Wymaganla dotyczące ochrony środowiska. Nie dotyczy. 12.Wymagania w zakresie uprawnień wymaganych od wykonawców przy realizacji umowy, w tym koncesji, pozwoleń certyfikatów. Zgodnie z odpowiednimi aktami prawnymi wg kompetencji wykonawców. 13.Termin dostawy. — do dnia ..zgodnie z ofertą 14. Miejsce dostawy. Wskaże zamawiający 15. Inne wymagania. 15.1 Wyroby powinny być nowe, kategorii pierwszej i wyprodukowane w roku zaplanowanej dostawy do Sił Zbrojnych RP. 15.2.Wyrób ma być profesjonalnym urządzeniem nie będącym repliką lub podrobionym wzorem przemysłowym oryginalnych latarek stosowanych do celów wojskowych; 15.3.Wyrób dostarczany do Zamawiającego nie może naruszać prawa własności intelektualnej oraz zastrzeżeń patentowych producentów wyrobu oryginalnego; 15.4Latarki muszą mieć dołączoną dokumentację techniczno-eksploatacyjną, użytkowania i obsługiwania wykonaną w języku polskim w wydaniu książkowym; 15.5. Wykonawca przed dostawa zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Kartę Katalogową wyrobu, potwierdzającą spełnienie przez dany wyrób wymagań określonych w pkt. od 5 do 8 WET oraz dane techniczne określone w pkt. 2 WET. 15.6. W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm: STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-AO80; 2008. wyrób należy oznakować, stosownie do przepisów określonych w Decyzji Nr 3IMON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do resortu obrony narodowej. 15.7.Do każdego kompletu należy dołączyć kartę gwarancyjną. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Wymagania techniczne. 1.1. Źródło światła: nie mniej niż cztery diody LED (biała, czerwona, niebieska I emitująca podczerwień), w tym cztery poziomy intensywności świecenia każdej diody: niski (5%), średni (20%), średnio-wysoki (50%). wysoki (100%) plus światło typu stroboskopu (100%); 1.2. Moc światła, minimalna wymagana wielkość strumienia świetlnego,: — Dioda biała minimum 55 Im; — Dioda czerwona minimum I Im; — Dioda niebieska minimum 1,8 Im; — Dioda emitująca poczerwień minimum 25 mW/sr. 1.3. Czas świecenia w trybie 100% wg ANSI — co najmniej 5,5 godz 1.4. Waga (bez baterii oraz opcjonalnych przejściówek) — do 150 g; 1.5. Zasilanie: akumulatorki (opcjonalnie dopuszcza się baterie); 1.6. Kolor latarki i pokrowca: Khaki; 1.7. Obudowa latarki: tworzywo sztuczne bądź metal wytrzymujące upadek z wysokości co najmniej 3 m, o matowej fakturze pomagającej w maskowaniu; 1.8. Soczewki latarki: wykonane z poliwęglanu, nietłukące, pokryte powłoką odporną na zarysowania; 1.9. Wodoodporność: pozwalająca na pływanie z latarką w wodzie, zgodna z międzynarodową normą minimum IPX7 według standardu lEC 529 i odpowiadająca minimum pierwszej klasie wodoszczelności podwójnej - 0B4 (pozwala na zanurzenie w wodzie do 30 minut na głębokość do 1 m); 1.10.Wstrząsoodporność: tak. Układy elektryczne i źródła światła wytrzymujące upadek z wysokości do 3m; 1.11 Ładowarka do akumulatorków—1 kpi.: 1.12.Pasek nośny—1 szt.; 1.13.Pokrowiec —1 szt.; 1.14.Główka latarki musi posiadać możliwość obrotu o 180 stopni. Opcja taka umożliwi jej zastosowanie np. celem oświetlenia drogi, mapy, twarzy zatrzymanego, wnętrza pojazdu, itd. 1.15 Latarka musi posiadać mocny i sztywny klips do montowania na pasku i na systemie MOLLE. Klips musi posiadać możliwość przełożenia na drugą stronę obudowy. Stosując opcjonalną przejściówkę latarka musi mieć możliwość przymocowania do hełmu wojskowego. W przypadku dostaw latarek desygnowanych dla pododdziałów powietrznodesantowych klips musi posiadać możliwość przełożenia na drugą stronę obudowy oraz możliwość zaczepienia go za pomocą linki do spadochronu. 2. Certyfikat lub świadectwo producenta o spełnieniu przez wyrób (model, typ. marka) wymagań określonych w pkt. 3. 3. Wymagania w zakresie jakości wyrobu. Latarka ma spełniać wymagania: — dyrektywy Unii Europejskiej w zakresie dopuszczenia wyrobu do sprzedaży na terenie EOG i posiadać oznaczenie CE; — normy MIL-STD-810F w zakresie zastosowań wyrobu do celów wojskowych i wytrzymałości sprzętu elektronicznego podczas działania w trudnych warunkach w zakresie temperatur -30 do +40 stopni Celsjusza. 4. Wymagania gwarancyjne oraz w zakresie serwisowania: 4.1. Zobowiązanie Wykonawcy odnośnie napraw gwarancyjnych i serwisu pogwarancyjnego — wykonania napraw gwarancyjnych na własny koszt i odpłatnie pogwarancyjnych na terenie RP w czasie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania pisemnego zgłoszenia; — prowadzenia serwisu pogwarancyjnego do 10 lat od daty zakupu wyrobu; — spełnienia pozostałych wymagań gwarancyjnych określonych w umowie. 4.2. Wykonawca dysponuje uprawnionym, autoryzowanym przez producenta wyrobów serwisem lub sam posiada autoryzowane uprawnienia serwisowe, pozwalające na prowadzenie na terenie RP serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dostarczonych wyrobów. 5. Wymagania dotyczące kodyfikacji. 5.1. Wyrób wraz z ukompletowaniem i częściami zamiennymi podlega kodyfikacji zgodnie z zasadami Systemu Kodyfikacyjnego NATO (NCS-NATO Codification System): 5.2. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązuje się do dokonania identyfikacji wyrobu i jego sklasyfikowania według National Stock Number (nr NSN): 5.3. Odbiorcą danych, niezbędnych do nadania nr NSN, jest Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości I Kodyfikacji, Ul. Krajewskiego IA, OO-909 Warszawa. 6. Wyroby są nowe, kategorii pierwszej i wyprodukowane w roku zaplanowanej dostawy do Sił Zbrojnych RP. 7. Wyrób jest profesjonalnym urządzeniem nie będącym repliką lub podrobionym wzorem przemysłowym oryginalnych latarek stosowanych do celów wojskowych; 8. Wyrób dostarczany do Zamawiającego nie narusza prawa własności intelektualnej oraz zastrzeżeń patentowych producentów wyrobu oryginalnego; 9. Latarki mają dołączoną dokumentację techniczno-eksploatacyjną, użytkowania i obsługiwania wykonaną w języku polskim w wydaniu książkowym; 10.W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm: STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-AO$0; 2008. wyrób należy oznakować, stosownie do przepisów określonych w Decyzji Nr 3IMON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do resortu obrony narodowej. 11. Do każdego kompletu należy dołączyć kartę gwarancyjną. 11.1. Gwarancja 24 miesiące na dostarczony produkt. Gwarancja będzie liczona od daty przekazania wyrobów odbiorcy. Wymagania Zamawiającego w stosunku dostawy: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt i ryzyko do niżej wymienionego magazynu Zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość Budynek nr 72 – w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 08:00 do 13:00 oraz w piątek od 08:00 do 11:00 z wyłączeniem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy. 2. Wyrób podlega znakowaniu kodem kreskowym. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wymagań określonych poniżej: 1) Poszczególne przedmioty jak i opakowania zbiorcze powinny być znakowane kodami kreskowymi zgodnie z postanowieniami decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r., poz. 11.) oraz przywołanym w jej treści standardem GS1. 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do przekazania wypełnionej karty wyrobu według wzoru określonego w załączniku nr 6 do „Wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej” - Załącznik do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. (Dz. Urz.MON z 07.01.2014 poz. 11). 3) Wykonawca przed planowaną dostawą, zobowiązany jest do przekazania wypełnionej Karty wyrobu o której mowa w ppkt. 2, w formie elektronicznej (format MS Excel) do Odbiorcy przedmiotu zamówienia oraz na adres e-mail Zamawiającego. 3. Przed przyjęciem do magazynu komisyjnie zostanią sprawdzone trzy sztuki wybrane losowo z pośród całości dostarczonych 1510 latarek. 4. Latarki te zostaną poddane następującym testom: a) Wyrób zostanie zrzucony z wysokości 3 m na powierzchnię utwardzoną b) Zanurzony w wodzie na głębokość 1 m do 30 min. c) Poddany działaniu niskiej a następnie wysokiej temperatury (od -30 do +40 stopni Celsjusza) Od pozytywnego wyniku testów zależeć będzie czy Zamawiający odbierze dostarczone wyroby. 5. Zakupione wyroby, stanowiące przedmiot niniejszej umowy winny być zgodne z WET stanowiącym opis przedmiotu zamówienia oraz z załącznikiem do umowy, w sposób gwarantujący prawidłowe i bezawaryjne ich działanie. 6. Wyrób podlega kodyfikacji zgodnie z zasadami Systemu Kodyfikacyjnego NATO (NCS-NATO Codification System). 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt w okresie obowiązywania umowy oraz okresie gwarancji obowiązkowych przeglądów i serwisów, o których mowa w umowie oraz dokumentacji dostarczonej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31521320-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/52/2018 – Dostawa 1510 szt. latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierza. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31.08.2018r., do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określać: 1) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach