Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 03 ogłasza przetarg
- Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (81) 534-60-52, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 03
Karolkowa 30
01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (81) 534-60-52, , fax. -
REGON: 367849538-00080 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 11 szt. krzeseł biurowych obrotowych dla KOWR OT w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 krzeseł biurowych obrotowych fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, w pierwszym gatunku i nie noszących znamion użytkowania, do siedziby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT w Lublinie przy ul. Karłowicza 4. 3.2 Krzesło musi być wykonane zgodnie z normami określającymi obrotowe krzesła biurowe oraz bezpieczeństwa użytkowania oraz odpowiadać wymaganiom opisanym w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (DZ. U. nr 148, poz.973 z dnia 10 grudnia 1998r.). 3.3 Krzesło musi być wykonane zgodnie z normami określającymi obrotowe krzesła biurowe PN EN 1335-1, 2, 3 lub równoważne dotyczącymi wymiarów, trwałości, stabilności oraz bezpieczeństwa użytkowania. 3.4 Minimalne wymagania krzesła obrotowego: 1) Podstawa pięcioramienna, nylonowa (jednolity odlew poliamidowy z dodatkiem włókna szklanego) w kolorze czarnym. 2) Kółka jezdne dla wykładzin podłogowych dywanowych. 3) Podnośnik gazowy umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska. 4) Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia z możliwością zablokowania. 5) Regulacja musi znajdować się tuż pod/przy siedzisku, umożliwiając regulację mechanizmu w pozycji siedzącej. 6) Siedzisko tapicerowane, oparcie tapicerowane materiałem lub siatką. 7) Tkanina tapicerska w kolorze czarnym lub ciemnym szarym (grafitowym). Odcień koloru tapicerki – do uzgodnienia z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego bezpośrednio przed zawarciem umowy z przedstawionej przez Wykonawcę palety kolorów zawierającej odcienie kolorów. 8) Tylna osłona siedziska i oparcia z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym. 9) Siedzisko krzesła wykonane ze sklejki drewnianej, wyściełane integralną pianką poliuretanową PU (wykonaną w technologii pianek trudnopalnych wylewanych w formach gwarantującej wysoką odporność na zgniatanie oraz maksymalny komfort siedzenia). 10) Krzesło tapicerowane tkaniną trudnopalną, 100% poliester, o wysokiej klasie ścieralności. 11) Podłokietniki regulowane w wymiarze góra-dół. 12) Podłokietniki wykonane z czarnego tworzywa sztucznego. 13) Wymiary krzesła (mieszczące się w przedziałach): - wysokość całkowita: 970÷1300 mm, - szerokość podstawy: 670÷700 mm, - szerokość oparcia: 420÷480 mm, - wysokość oparcia od siedziska: 530÷650 mm, - wysokość siedziska od podłoża: 400÷590 mm, - szerokość siedziska: 460÷520 mm, - głębokość siedziska: 370 ÷ 480 mm. 14) Wymiary siedziska i oparcia powinny zapewnić wygodną pozycję ciała i swobodę ruchu. 15) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane i dostarczone krzesła na okres co najmniej 3 lat - gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 16) Wyprofilowanie płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa. 17) Możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360O. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia oraz mebli dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa stołów i krzeseł dla potrzeb nowej siedziby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.
Dodano: 2023-12-19 - Zakup i dostawa stołów i krzeseł dla potrzeb nowej siedziby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.
Dodano: 2023-08-07 - Dostawa krzeseł - 50 szt.
Dodano: 2021-05-05 - Umowa ramowa na dostawę krzeseł i foteli biurowych
Dodano: 2021-03-31 - Umowa ramowa na dostawę krzeseł i foteli biurowych
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa krzeseł do Urzędu Gminy Siedlce w ramach projektu „Wspólny Plan” (Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Działanie 2.19)
Dodano: 2020-09-16 - Dostawa 8 krzeseł dla pracowników Instytutu Systemów Elektronicznych, Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-08-10 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Dodano: 2020-06-05 - Zakup i sukcesywna dostawa krzeseł biurowych
Dodano: 2020-01-28