Biuro Obsługi Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 19404 Wieliczki, ul. Lipowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 521 42 36 , fax. 0-87 521 42 36
- Data zamieszczenia: 2017-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół
ul. Lipowa 10
19404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 521 42 36, fax. 0-87 521 42 36
REGON: 79067618000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Biura Obsługi Szkół w Wieliczkach - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego, obejmująca: a) przenośny komputer z system operacyjnym typ I – 40 szt., b) przenośny komputer z system operacyjnym typ II – 13 szt., c) serwer plików NAS – 2 szt., d) drukarkę 3D – 1 szt., e) laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 6 szt., f) router – 2 szt., g) switch zarządzalny – 1 szt., h) kontroler WLAN – 2 szt., i) zasilacz UPS – 2 szt., j) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ I – 2 szt., k) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ II – 1 szt., l) oprogramowanie – pakiet biurowy przeznaczony do komputerów typ I oraz typ II – 53 pakiety, m) oprogramowanie antywirusowe (licencja wielostanowiskowa na 2 lata) – 1 pakiet, 2) CZĘŚĆ II – dostarczenie sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych, obejmująca: a) wizualizer do prezentacji przestrzennej – 3 szt., b) tablicę interaktywną wraz z projektorem, nagłośnieniem oraz oprogramowaniem – 13 zestawów, c) projektor multimedialny typ I – 2 szt., d) projektor multimedialny typ II – 1 szt., e) moduł lampy do projektora typu Sony VPL-EX7 – 1 szt., f) moduł lampy do projektora typu Benq MS616ST – 1 szt., g) moduł lampy do projektora typu Benq MS500H – 1 szt., h) moduł lampy do projektora typu Benq MP620C – 1 szt., i) moduł lampy do projektora typu Epson EMP-83H – 1 szt., j) mikroskop z kamerą USB – 13 szt., k) niszczarkę – 1 szt., l) kamerę cyfrową – 1 szt., m) klimatyzator – 1 szt. 2. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 5 i 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, za wyjątkiem 5 zestawów tablic interaktywnych wraz z projektorem, nagłośnieniem i oprogramowaniem oraz 1 sztuki projektora multimedialnego typ I, które muszą być dostarczone, zamontowane oraz zainstalowane w wyznaczonych przez zamawiającego pomieszczeniach Szkoły Podstawowej w Cimochach 19-404 Wieliczki, ul. Szkolna 15. Ze względu na fakt, iż wszystkie tablice interaktywne oraz projektory multimedialne objęte CZĘŚCIĄ II zamówienia muszą zostać przez wykonawcę zamontowane w salach lekcyjnych, zamawiający wymaga aby wykonawca dokonał ich montażu po godzinach pracy zamawiającego, tj. po godz. 15:00. 6. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W odniesieniu do następujących pozycji asortymentowych wchodzących w skład CZĘŚCI I zamówienia należy zastosować stawkę podatku w wysokości 0%: 1) serwer plików NAS – 2 szt., 2) router – 2 szt., 3) switch zarządzalny – 1 szt., 4) kontroler WLAN – 2 szt., 5) drukarka 3D – 1 szt. 9. Na dostarczonych w ramach realizacji CZĘŚCI I zamówienia komputerach przenośnych w łącznej ilości 53 sztuk nie musi być zainstalowane oprogramowanie w zakresie pakietu biurowego oraz antywirusowego. W odniesieniu do oprogramowania objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia nie należy stosować mechanizmu odwrotnego obciążenia podatkiem VAT. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa sprzętu informatycznego z zastosowaniem stawki 0% VAT do jednostek organizacyjnych UWM”
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na dwie części
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego do Domu Kultury i Biblioteki Publicznej w Gołdapi w ramach projektu pn.: " Rozwój potencjału gołdapskich instytucji kultury"
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego do Domu Kultury i Biblioteki Publicznej w Gołdapi w ramach projektu pn.: " Rozwój potencjału gołdapskich instytucji kultury"
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego do Domu Kultury i Biblioteki Publicznej w Gołdapi w ramach projektu pn.: " Rozwój potencjału gołdapskich instytucji kultury"
Dodano: 2023-10-23 - Doposażenie liceów ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Bartoszycki w infrastrukturę poprawiającą nauczanie ICT i języków obcych.
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2023-02-28 - „Dostawa sprzętu w ramach projektu PPGR.”
Dodano: 2022-11-23 - Zakup i dostawa sprzętu sieciowego, komputerowego oraz oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
Dodano: 2022-10-20 - Zakup i dostawa sprzętu sieciowego, komputerowego oraz oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
Dodano: 2022-10-06