Przetargi.pl
dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Biura Obsługi Szkół w Wieliczkach.

Biuro Obsługi Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 19404 Wieliczki, ul. Lipowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 521 42 36 , fax. 0-87 521 42 36
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół
    ul. Lipowa 10
    19404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 521 42 36, fax. 0-87 521 42 36
    REGON: 79067618000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Biura Obsługi Szkół w Wieliczkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego obejmująca: a) przenośny komputer z system operacyjnym typ I – 40 szt., b) przenośny komputer z system operacyjnym typ II – 13 szt., c) serwer plików NAS – 2 szt., d) drukarkę 3D – 1 szt., e) laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 6 szt., f) router – 2 szt., g) switch zarządzalny – 1 szt., h) kontroler WLAN – 2 szt., i) zasilacz UPS – 2 szt., j) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ I – 2 szt., k) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ II – 1 szt., l) oprogramowanie – pakiet biurowy przeznaczony do komputerów typ I oraz typ II – 53 pakiety, m) oprogramowanie antywirusowe (licencja wielostanowiskowa na 2 lata) – 2 pakiety, 2) CZĘŚĆ II – dostarczenie sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych obejmująca: a) wizualizer do prezentacji przestrzennej – 3 szt., b) tablicę interaktywną wraz z projektorem, nagłośnieniem oraz oprogramowaniem – 13 zestawów, c) projektor multimedialny typ I – 2 szt., d) projektor multimedialny typ II – 1 szt., e) moduł lampy do projektora typu Sony VPL-EX7 – 1 szt., f) moduł lampy do projektora typu Benq MS616ST – 1 szt., g) moduł lampy do projektora typu Benq MS500H – 1 szt., h) moduł lampy do projektora typu Benq MP620C – 1 szt., i) moduł lampy do projektora typu Epson EMP-83H – 1 szt., j) mikroskop z kamerą USB – 13 szt., k) niszczarkę – 1 szt., l) kamerę cyfrową – 1 szt., m) klimatyzator – 1 szt. 2. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 5 i 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, za wyjątkiem 5 zestawów tablic interaktywnych wraz z projektorem, nagłośnieniem i oprogramowaniem oraz 1 sztuki projektora multimedialnego typ I, które muszą być dostarczone, zamontowane oraz zainstalowane w wyznaczonych przez zamawiającego pomieszczeniach Szkoły Podstawowej w Cimochach 19-404 Wieliczki, ul. Szkolna 15. Ze względu na fakt, iż wszystkie tablice interaktywne oraz projektory multimedialne objęte CZĘŚCIĄ II zamówienia muszą zostać przez wykonawcę zamontowane w salach lekcyjnych, zamawiający wymaga aby wykonawca dokonał ich montażu po godzinach pracy zamawiającego, tj. po godz. 15:00. 6. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach