Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8162800 , fax. 074 8162850
- Data zamieszczenia: 2014-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich
ul. Sienkiewicza 11 11
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 074 8162800, fax. 074 8162850
REGON: 89072208900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doradztwo prawne i reprezentacja prawna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej dla bieżącej działalności Starostwa Powiatowego oraz organów Powiatu Ząbkowickiego i Skarbu Państwa reprezentowanego przez Starostę Ząbkowickiego. 2. Świadczenie usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej będzie polegać w szczególności na: 1) bieżącym udzielaniu porad prawnych oraz udzielaniu wyjaśnień dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawnych, 2) sporządzaniu pisemnych opinii prawnych, 3) pomocy w przygotowaniu projektów umów cywilnoprawnych i aktów prawnych stanowionych przez Zamawiającego, 4) sporządzaniu projektów umów, decyzji administracyjnych oraz innych aktów o znacznym stopniu skomplikowania wywołujących skutki prawne, 5) opiniowaniu pod względem formalno-prawnym projektów umów, decyzji administracyjnych oraz innych aktów wywołujących skutki prawne, 6) w razie konieczności w uczestniczeniu w posiedzeniach organów Powiatu i naradach oraz negocjacjach organizowanych przez Zamawiającego, 7) uczestnictwu w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, 8) wykonywaniu czynności prawnych związanych z terminową egzekucją należności oraz współdziałaniu w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, 9) wykonywaniu zastępstwa prawnego i procesowego Powiatu Ząbkowickiego, Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śl. i Skarbu Państwa reprezentowanego przez Starostę Ząbkowickiego przed sądami, organizacjami samorządowymi i rządowymi oraz wszelkimi instytucjami, 10) podejmowanie innych czynności w zakresie spraw wymagających obsługi prawnej. 3. W przypadku braku możliwości uzgodnienia ostatecznej wersji opiniowanych dokumentów odmowa parafowania musi być wyrażona w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie wskazujące na rozwiązanie prawidłowe pod względem prawnym. 4.Wykonawca zapewnia wykonanie czynności, o których mowa w punkcie 3.2. osobiście według szczegółowo określonego harmonogramu, tj.: w wymiarze 16 godz. tygodniowo minimum 2 razy w tygodniu, w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania Starostwa oraz w pozostałych dniach roboczych tygodnia w drodze kontaktów telefonicznych lub e- mailowych z Wykonawcą. 5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić zastępstwo innego Radcy Prawnego, Adwokata w przypadku przemijającej przeszkody w świadczeniu usług tak, aby prowadzone przez niego sprawy nie doznały uszczerbku, bez obciążania dodatkowymi kosztami Zamawiającego. 6. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictw niezbędnych do wykonywania czynności, o których mowa w punkcie 3.2. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu. 8. Po zakończeniu obowiązywania umowy Wykonawca wyda Zamawiającemu wszelkie otrzymane od Zamawiającego oraz sporządzone na jego zlecenie dokumenty i materiały. Wydanie nastąpi w terminie 7 dni od daty rozwiązania umowy. 9. Wykonawca świadczyć będzie usługi z należytą starannością, w sposób zgodny z przepisami prawa i zasadami etyki zawodowej na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego informacji i dokumentów oraz posiadanej wiedzy, a także zachowa pełną poufność informacji otrzymanych od Zamawiającego w związku ze świadczeniem usług przez cały czas obowiązywania umowy, jak również po zakończeniu umowy, bez względu na okoliczności jej rozwiązania. 10. Wykonawcy będzie przysługiwać prawo do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie z ważnych powodów, w szczególności, gdy podjęcie się wykonania danej czynności stanowiłoby konflikt interesów, wykonanie danej czynności łączyłoby się z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa, zasad etyki zawodowej lub dobrego imienia Wykonawcy. Odmawiając wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o przyczynach takiej odmowy. 11. Ze strony Wykonawcy usługa wykonywana będzie przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa prawna Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług doradztwa prawnego (podatkowego) w zakresie odzyskiwania podatku VAT
Dodano: 2016-04-29 - Świadczenie pomocy prawnej na potrzeby biura Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Milicz
Dodano: 2016-04-20 - OBSŁUGA PRAWNA NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO, POLEGAJĄCA NA OBSŁUDZE GMINY OBORNIKI ŚLĄSKIE W ZAKRESIE DORADZTWA PRAWNEGO I REPREZENTACJI PRAWNEJ.
Dodano: 2015-12-21 - Usługi prawne dla Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu. ZZK-WP/3400/80/15
Dodano: 2015-06-19 - Obsługa prawna Zarządu Zasobu Komunalnego, w szczególności w zakresie prawa zamówień publicznych. ZZK-WP/3400/172/14
Dodano: 2014-12-22 - Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu: Pomoc prawna świadczona na rzecz 1. komórek organizacyjnych Pionu Zastępcy Dyrektora Oddziału ds. Inwestycji: a) Wydział ds. Inwestycji; b) Zespół Dróg Szybkiego Ruchu; c) Zespół Obiektów i Urządzeń Obsługi Uczestników Ruchu; d) Wydział Zamówień Publicznych. 2.komórek organizacyjnych Pionu Zastępcy Dyrektora Oddziału ds. Technologii: a) Wydział Technologii; b) Stanowisko ds. Systemu Zarządzania Jakością w Zakresie Technologii.
Dodano: 2014-06-02 - Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Spółki Celowej Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. w Wałbrzychu
Dodano: 2013-12-18 - Doradztwo oraz zastępstwo prawne w procesie sprzedaży akcji Aqua Hotel S.A.
Dodano: 2013-05-31 - Obsługa prawna Urzędu Gminy Przeworno.
Dodano: 2013-05-17