Przetargi.pl
Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Borzechowo, Białachowo i Pinczyn – Gmina Zblewo

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83210 Zblewo, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 884 381 , fax. 585 884 569
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40
    83210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 585 884 381, fax. 585 884 569
    REGON: 549803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zblewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Borzechowo, Białachowo i Pinczyn – Gmina Zblewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie świetlic wiejskich w miejscowościach Borzechowo, Białachowo i Pinczyn – Gmina Zblewo” wraz z dostawą i montażem. 2. Operacja zostanie zrealizowana w: a. woj. pomorskie, pow. starogardzki, gm. Zblewo 83-210 Zblewo, Borzechowo, obręb 2, dz. Nr 179/46, 179/53, 179/13; b. woj. pomorskie, pow. starogardzki, gm. Zblewo 83-210 Zblewo, Białachowo, obręb 1, dz. Nr 57/1; c. woj. pomorskie, pow. starogardzki, gm. Zblewo 83-210 Zblewo, Pinczyn, obręb 12, dz. Nr 146/4. 3. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt oraz meble były nowe oraz by nie były używane; nie mogą być obciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich. 4. Zamawiający wymaga, aby ww. sprzęt oraz meble były dostarczone bezpośrednio do wskazanych powyżej 3 świetlic wiejskich, na koszt wykonawcy. 5. Zadanie jest dofinansowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (DZ.U. z 2018 poz. 627) w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturowej, w tym wyposażenie podmiotów działających w sferze kultury. 6. Poprzez doposażenie świetlic wiejskich nastąpi wzmocnienie kapitału społecznego na obszarze Lokalnej Grupy Działania i zwiększenie aktywnością społeczności lokalnej opartej o walory Kociewia. 7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, tj. Specyfikacja techniczna wyposażenia obiektów. Określone w specyfikacji technicznej wyposażenia świetlic parametry techniczne i funkcjonalności stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia o parametrach i funkcjonalnościach wyższych. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym, podpisanym przez Odbiorcę i przedstawiciela wykonawcy. Protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 9. Gwarancja jakości: Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wady fizyczne przedmiotu dostawy, w wysokości minimum 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Gwarancja jakości jest jednym z kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 10. Termin realizacji zamówienia liczony w dniach kalendarzowych wynosi maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. 12. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - 5 meble różne 39.71.00.00 - 2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.70.00.00 - 9 – sprzęt gospodarstwa domowego 13. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)". Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. długość, szerokość, kubatura, wysokość itd.) oraz wybrane cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia itd.). Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w PN, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 14. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności związane z kierowaniem pojazdów (kierowców), wniesieniem oraz montażem urządzeń wyposażenia świetlic wiejskich. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę tego wymogu, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach