Przetargi.pl
„ Doposażenie pracowni kształcenia w zawodach dla Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelkim ul. Hallera 5 "

Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja ogłasza przetarg

  • Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. Hallera
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 650 505 , fax. 846 650 505
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja
    ul. Hallera 5
    22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 650 505, fax. 846 650 505
    REGON: 19851600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3tl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Doposażenie pracowni kształcenia w zawodach dla Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelkim ul. Hallera 5 "
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    część 1 – Pracownia żywienia kucharz . Ilość Lodówka z zamrażarką 1 Lodówka z zamrażarką 1 Płyta gazowa do zabudowy 4 palnikowa 60 cm. klasyczna 3 Piekarnik elektryczny do zabudowy 3 Mikser Planetarny moc silnika 1200W 1 Blender 1000W 3 Frytkownica b/tłuszczowa 1 Multipatelnia elektryczna 1400W 1 Robot wielofunkcyjny 900 W 1 Zmywarka do naczyń 1 Garnek emaliowany poj. 8 i 5 litra 2 Patelnia grilowa 3 Część 2 Pracownia Hotelarska 1.Odkurzacz piorący 1 2.czajnik elektryczny 2 3. Hotelowa suszarka do włosów 2 4. kosz na śmiecie 2 Część 3- Pracownia Hotelarska 1.Tablica biała sucho ścieralna ceramiczna 100x80; 180x100 ; 120x100 6 2.Tablica Tryptyk biała sucho ścieralna ceramiczna 1 3.Szafa model SBM 202 st. 1 4. Szafa model SBM 102 st. 1 5.szafa model SBM 212M LX 3 Część 4 Pracownia Hotelarska 1.Stoły świetlicowe 6 2.Lada recepcyjna 1 3.Szafka pod drukarkę 1 4. Listwy odbojowe wykonane z płyty meblowej /różne wymiary / 7 Część 5 – Pracownia Hotelarska 1.Materac kieszeniowy 90x200 1 2.Materac bonelowy 90x200 2 Część 6 – Pracownia Hotelarska 1.Kołdra całoroczna jednoosobowa , wym. 140x200 3 2.Poduszki wym. 50x70 cm – 3 szt , 40x40 cm -6 szt. 9 3.komplet pościeli jednoosobowej – 140x200 3 kpl. 4.prześcieradło na materac o wym. 90x200 , kolor biały 3 5.prześcieradło z gumką na materac o wym. 90x200 3 6.komplet ręczników /bawełna , frotte w tym 70x140cm-3 szt.50x100cm-6szt. wym. 30 x 50cm 6 szt. 15 7. podkład Ochraniacz Higieniczny wodoodporny 140 x 200 3 Część 7 Pracownia Hotelarska 1.Sejf depozytowy 2 2. wózek hotelowej obsługi pięter 1 Część 8 Pracownia hotelarska 1.komplet oświetlenia 3 2.lampy podłogowe stojące 2 3.wieszaki ścienne 2 4.komplety łazienkowe 2kpl 5. uchwyt na papier – stal nierdzewna 2 6. pólka narożna prysznicowa – stal nierdzewna 2 Część 9 Pracownia komputerowa 1.Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym i sterownikami 1 2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowa A4 1 3. Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) 2 4. Dyski zewnętrzne 4 Część 10 Pracownia komputerowa 1.Laptop 17,3’’ 1 2. Laptop 15,6 3 Część 11 Pracownia hotelarska 1.Telewizor o przekątnej min 65 cali z akcesoriami 2 Część 12 pracownia Hotelarska 1. Krzesło - Hoker Tiziano Hocker kolor – V 49 (brąz) 4 Część 13 Pracownia hotelarska 1. Firanka woal satynowy biały wysokość 180/szerokość 600 cm 2 2. Karnisze satynowe podwójne o długości 3,5 m 2 3. Zasłony żakardowe 4 4. Narzuty ozdobne dwustronne na łóżko o wymiarach 90 x 200 cm 3 5. Poszewki ozdobne na poduszki o wymiarach 60 x40 cm ;40 x 40 cm (po 3 sztuki ) 6 Część 14 Pracownia Hotelarstwa 1. Zasłony VERTICALE 2 Część 15 Literatura Fachowa wg wykazu w danej części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji ( z otwarcia ofert) o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach