Przetargi.pl
Doposażenie pracowni dla zawodów w ramach utworzonego Centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szosowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 461 064 , fax. 957 461 064
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro"
    ul. Szosowa 2
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 461 064, fax. 957 461 064
    REGON: 18304100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspnr1barlinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie pracowni dla zawodów w ramach utworzonego Centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w ramach projektu pn.: „Ze szkoły do pracy!" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa 8.0 Edukacja RPZP.08.06. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, jest doposażenie pracowni: dla części I zawodu mechanik samochodowy, a w szczególności: 1. Wysysarko-zlewarka ze zbiornikiem 65 litrów i zbiornikiem kontrolnym – 1 szt. 2. Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego – 1 szt. 3. Aktualizacja urządzenia do geometrii kół – 1 szt. 4. Zestaw kluczy do wymiany filtrów oleju (nasadowe, zaciskowe, szczypce) – 3 kpl. 5. Szafki narzędziowe z wyposażeniem – 3 szt. 6. Klucz pneumatyczny – 3 kpl. 7. Klucz dynamometryczny – 3 szt. 8. Ściągacze do sprężyn – 1 szt. 9. Przyrządy do pomiarów ciśnienia sprężania ciśnienia oleju, paliwa – 3 szt. 10. Zestaw ściągaczy do łożysk – 3 kpl. 11. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników – 1 szt. 12. System zintegrowany typu Motronic M 1.5 – 1 szt dla części II: doposażenie pracowni dla zawodu informatyk, a w szczególności: 1. Stół montażowy + guma – 8 szt. 2. Zestaw narzędzi do komputera – 8 szt. 3. Przewód uziemiający – 8 szt. 4. Opaska antystatyczna – 8 szt. 5. Patchcord sieciowy SF/UTA, Cat.5e – 1 szt. 6. Wtyk RJ45 8p8c UTP linka, kat.5e – 200 szt. 7. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem – 18 szt. 8. Monitor 18,5 cala LED – 18 szt. 9. Markowy zestaw klawiatura + mysz przewodowa, złącze USB – 16 szt. 10. Dysk twardy 3,5 cala – 19 szt. 11. Projektor LED FHD 1920x1080 – 1 szt. 12. Tester do zasilaczy komputerowych – 14 szt. 13. Karta diagnostyczna PCI PCI-E – 10 szt. 14. Zestaw przewodowy Klawiatura USB + Mysz USB – 40 zestawów dla części III: doposażenie pracowni dla zawodu technik hotelarstwa, a w szczególności: 1. Laptop z oprogramowaniem – 2 szt. 2. Projektor multimedialny – 1 szt. 3. Tablica interaktywny – 1 szt. 4. Kaso terminal (kasa fiskalna + czytnik kart płatniczych) - 2 szt. 5. Sejf depozytowy – 1 szt. 6. Lustro – 1 szt. 7. Bagażnik – 1 szt. 8. Ręcznik (w komplecie po 2 szt.) – 2 szt. 9. Wózek hotelowej obsługi pięter – 1 szt. 10. Odkurzacz + 1 kpl. worków do odkurzacz – 1 szt. 11. Stroje robocze (kuchnia) fartuch przedni – 20 szt. 12. Stroje robocze (kuchnia) czepek jednorazowy po 100 szt. w paczce – 2 szt. 13. Stroje robocze (kuchnia) zapaska kelnerska – 20 szt. 14. Stroje robocze (służba pięter) fartuch roboczy (damski 15 szt., męski 5 szt.) – 20 szt. 15. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl. 16. Bielizna stołowa – obrus – 4 kpl. 17. Pomocnik kelnerski wraz z wyposażeniem – 2 szt. 18. Ekspres do kawy – 1 szt. 19. Zestaw naczyń śniadaniowych (obiadowych/kolacjowych) – 2 zestawy. 20. Zestaw sztućców (komplet na 12 osób) – 2 zestawy 21. Drobny sprzęt kelnerski (zestaw) – 1 zestaw 22. Naczynia – 1 zestaw 23. Naczynia (patelnia średnica 28) – 1 szt. 24. Naczynia – czajnik elektryczny – 1 szt. 25. Drobny sprzęt kuchenny – noże (komplet) – 1 zestaw 26. Elementy do dekoracji stołów – serwetki (40 szt. = 1 zestaw) – 1 zestaw 27. Elementy do dekoracji stołów - skirtin czyli falbanado stołów (8 szt.) - 1 zestaw 28. Elementy do dekoracji stołu -obrączki do serwetek (w zestawie 6 szt.) – 1 zestaw 29. Podgrzewacze do potraw – 3 szt. 30. Podgrzewacz do talerzy – 1 szt. 31. Zaparzacz (warnik) do wody – 2 szt. 32. Kuchenka mikrofalowa – 1 szt. 33. Wózek kelnerski – 2 szt. dla części IV: doposażenie pracowni dla zawodu mechanik monter maszyn i urządzeń, a w szczególności: 1. Wiertarka stołowa – 4 szt. 2. Stoły warsztatowe – 3 szt. 3. Prasa warsztatowa – 3 szt. 4. Ściągacz do łożysk – 6 szt. 5. Myjka warsztatowa - 3 szt. 6. Myjak warsztatowa – 1 szt. 7. Imadło ślusarskie typ 140 – 12 szt. 8. Oprawa hermetyczna liniowa – 30 szt. 9. Stanowisko pod wiertarkę – 3 szt. 10. Żuraw przejezdny – 1 szt. 11. Wózek platformowy specjalny – 1 szt. 12. Szafa metalowa 1 szt. Kody CPV: 39.00.00.00-2, 42.65.00.00-7,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity Dz. U. Z 2015 r. poz. 184 ze zm.), b) dokumenty lub informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) musi być złożone w oryginale a dokumenty, o których mowa w pkt. b) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokumentu lub informacji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach