Zespół Obsługi Finansowo-Administracyjnej Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 33-340 Stary Sącz, Ul. Batorego 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 446 14 03 , fax. 18 446 14 03
- Data zamieszczenia: 2015-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Finansowo-Administracyjnej Szkół
Ul. Batorego 25 25
33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 446 14 03, fax. 18 446 14 03
REGON: 49292072000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stary.sacz.pl/pl/12158/1/zespol-obslugi-finansowo-administracyjnej-szkol.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizaccyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pomieszczeń oraz zakup wyposażenia dla szkół podstawowych w celu ich dostosowania dla potrzeb dzieci 3 i 4 letnich w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia niezbędnego dla przystosowania szkół podstawowych z terenu Gminy Stary Sącz do potrzeb dzieci w wieku 3 i 4 lat. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Stary Sącz dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji min.: 24 miesiące od dnia odbioru. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub kilka z wymienionych poniżej części: Część 1: Dostosowanie toalet Część 2: Doposażenie kuchni oraz sprzęt do utrzymania czystości Część 3: Dostawa mebli, rolet, osłon na grzejniki Część 4: Dostawa pomocy dydaktycznych Część 5: Sprzęt komputerowy i multimedialny Część 6: Zakup artykułów zwiększających bezpieczeństwo Szczegółowy wykaz (rodzaj oraz ilości) zamawianego asortymentu dla poszczególnych części zamówienia zawierają Załączniki nr 1-6 - formularze asortymentowo-cenowe. Uwaga: Wszędzie tam, gdzie opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stary.sacz.pl/pl/58135/0/zamowienia-publiczne-ogloszenia-zapytania-ofertowe.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów ceramiki budowlanej
Dodano: 2016-02-11 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez dostawę wraz z montażem w ramach projektu Wesołe przedszkolaki na terenie Gminy Nowy Targ realizowanego przez Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Nowy Targ
Dodano: 2015-08-17 - Sukcesywna dostawa materiałów hydrauliczno - sanitarnych na potrzeby wszystkich obiektów AWF w Krakowie
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa ceramiki budowlanej
Dodano: 2015-02-27 - Dostawy materiałów elektrycznych, budowlanych i sanitarnych.
Dodano: 2014-08-26 - Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych dla potrzeb AWF.
Dodano: 2014-04-22 - Sukcesywna dostawa materiałów metalowych, hydrauliczno-sanitarnych i teletechnicznych dla potrzeb AWF w Krakowie.
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych realizowana w ramach czterech zadań
Dodano: 2014-03-26 - Dostawa artykułów ceramiki budowlanej
Dodano: 2014-02-19 - Dostawa artykułow ceramiki budowlanej
Dodano: 2013-02-21