Przetargi.pl
Doposażenie placu zabaw w parku NOT w Szczygłowicach wraz z wymianą nawierzchni pod urządzeniami zabawowymi

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie placu zabaw w parku NOT w Szczygłowicach wraz z wymianą nawierzchni pod urządzeniami zabawowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie placu zabaw w parku NOT wraz z wymianą nawierzchni pod istniejącymi urządzeniami zabawowymi, a w szczególności: 1) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Nostalit koloru szarego o grub. 6 cm wraz z podbudową, 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod istniejącymi i projektowanymi urządzeniami zabawowymi w kolorze czerwonym oraz zielonym z nawierzchni poliuretanowej, elastycznej, bezspoinowej, antypoślizgowej, przepuszczalnej dla wody, instalowanej bezpośrednio na placu budowy (grubość warstwy zależna od wysokości bezpiecznego upadku danego urządzenia) wraz z podbudową, 3) remont istniejących urządzeń zabawowych poprzez uzupełnienie elementów zabezpieczających (linarium, zjeżdżalnia Chrabąszcz, huśtawka na pojedynczym słupie, zestaw waleń, kiwak, huśtawka ważka, zestaw przeplotni) - 8 szt., 4) demontaż, remont i ponowny montaż istniejących urządzeń zabawowych (karuzela tarczowa, piaskownica) - 2 szt., 5) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, w tym: a) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., b) bujak typu foka (kolor fioletowy) - 1 szt., c) bujak typu kwiatek (kolor żółty) - 1 szt., d) regulamin placu zabaw - 1 szt., 6) demontaż i ponowny montaż istniejących ławek - 7 szt., 7) dostawa i montaż kosza na śmieci - 1 szt., 8) dostawa i montaż ogrodzenia panelowego z jednym przęsłem demontowalnym, 9) dostawa i montaż furtek wejściowych na plac zabaw z systemem samozamykającym - 3 szt., 10) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie drzew na okres wykonywania robót ziemnych, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.), 11) serwisowanie urządzeń zabawowych przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 pkt 9 wzoru umowy, w przypadku gdy w ramach zamówienia zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta, 12) zapewnienie przeprowadzenia corocznej kontroli podstawowej przez producenta tych urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego, o którym mowa w § 11 pkt 9 wzoru umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wszystkie urządzenia zabawowe zastosowane na placu zabaw powinny zostać zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami dotyczącymi wymagań bezpieczeństwa, w tym z normą PN-EN 1176-1:2009 i PN-EN 1176-7:2009 oraz posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa dopuszczające urządzenia do użytkowania na ogólnodostępnych placach zabaw. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w dokumentach przetargowych, zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę wraz z ofertą, dla każdego urządzenia zabawowego następujących dokumentów: 1) opisów technicznych lub instrukcji obsługi, w celu zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, 2) certyfikatów zgodności z ww. normami, wydanych przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 6. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanych w dokumentach przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl/miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach