Przetargi.pl
Doposażenie Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej w nowoczesne roboty rehabilitacyjne w celu dywersyfikacji możliwości terapeutycznych Sp. Uzdrowisko Lądek – Długopole w zakresie rehabilitacji.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 000288283
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej w nowoczesne roboty rehabilitacyjne w celu dywersyfikacji możliwości terapeutycznych Sp. Uzdrowisko Lądek – Długopole w zakresie rehabilitacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 – Dostawa urządzenia do treningu ekscentrycznego kończyn dolnych:Kod/-y CPV: 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznejPrzedmiotem zamówienia są dostawy nowoczesnych robotów rehabilitacyjnych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA/CZĘŚCI w ramach projektu polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie doposażenia podmiotów leczniczych w urządzenia robotyczne do rehabilitacji realizowanych ze środków subfunduszu terapeutyczno – innowacyjnego z Funduszu Medycznego (Konkurs nr FM-STI.01.REHABILITACJA.ROBOTY.2023). Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach rzeczowych dla danego zadania/części.Nazwy: urządzenia, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Miejsce dostawy (w zakresie wszystkich części/zadań):Szpital rehabilitacyjny „Stanisław” ul. Wolności 2a, 57-540 Lądek Zdrój.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :1) dostawę, wyładunek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,2) dostawę zamawianego wyposażenia, sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materialnych i prawnych. Przedmiot zamówienia nie może nosić znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia,3) montaż, instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) dostarczenie w języku polskim wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem eksploatowania i funkcjonowania, w szczególności kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji itp.,5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze urządzeń,6) wskazanie wraz z dostawą punktów serwisowych, które będą obsługiwać poszczególne urządzenia.Koszt ubezpieczenia na czas transportu do momentu dostawy sprzętu do obiektu Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ryzyko utraty i/lub uszkodzenia sprzętu przechodzi na Zamawiającego z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag.Wszelkie ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem i uruchomieniem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji – przynajmniej na okres wskazany przez producenta danego produktu/urządzenia. Gwarancja liczona będzie od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania (z danymi identyfikującymi produkt) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.Dostarczane urządzenia/wyposażenie/produkty/sprzęt muszą być w pełni sprawne i przygotowane do pracy związanej z ich przeznaczeniem, spełniające aktualnie obowiązujące wymogi z zakresu BHP oraz innych przepisów, posiadającym wszelkie wymagane prawem i innymi przepisami - certyfikaty, badania, homologacje lub inne dokumenty związane z charakterem pracy i przeznaczeniem urządzenia.Główne etapy realizacji niniejszego zamówienia: dostarczenie wyposażenia/sprzętu/urządzeń/produktów przez Wykonawcę; dostarczenie dokumentacji związanej z danym urządzeniem w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (np. karty katalogowe, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne - jeśli dotyczy);  montaż urządzeń, wyposażenia i ich uruchomienie (jeśli dotyczy); wykonanie wszelkich niezbędnych adaptacji instalacji (jeśli zachodzi taka konieczność) związanych z montażem i późniejszą pracą dostarczonych urządzeń; sprawdzenie przedmiotu zamówienia w warunkach rzeczywistej pracy przez Zamawiającego; szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji zamawianego sprzętu i wyposażenia, szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w terminie ustalonym z Zamawiającym; odbiór dostawy przez Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Część nr 2 – Dostawa łóżka do suchego hydromasażu:Kod/-y CPV: 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznej33192150-8 Łóżka terapeutycznePrzedmiotem zamówienia są dostawy nowoczesnych robotów rehabilitacyjnych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA/CZĘŚCI w ramach projektu polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie doposażenia podmiotów leczniczych w urządzenia robotyczne do rehabilitacji realizowanych ze środków subfunduszu terapeutyczno – innowacyjnego z Funduszu Medycznego (Konkurs nr FM-STI.01.REHABILITACJA.ROBOTY.2023). Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach rzeczowych dla danego zadania/części.Nazwy: urządzenia, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Miejsce dostawy (w zakresie wszystkich części/zadań):Szpital rehabilitacyjny „Stanisław” ul. Wolności 2a, 57-540 Lądek Zdrój.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :1) dostawę, wyładunek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,2) dostawę zamawianego wyposażenia, sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materialnych i prawnych. Przedmiot zamówienia nie może nosić znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia,3) montaż, instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) dostarczenie w języku polskim wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem eksploatowania i funkcjonowania, w szczególności kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji itp.,5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze urządzeń,6) wskazanie wraz z dostawą punktów serwisowych, które będą obsługiwać poszczególne urządzenia.Koszt ubezpieczenia na czas transportu do momentu dostawy sprzętu do obiektu Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ryzyko utraty i/lub uszkodzenia sprzętu przechodzi na Zamawiającego z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag.Wszelkie ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem i uruchomieniem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji – przynajmniej na okres wskazany przez producenta danego produktu/urządzenia. Gwarancja liczona będzie od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania (z danymi identyfikującymi produkt) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.Dostarczane urządzenia/wyposażenie/produkty/sprzęt muszą być w pełni sprawne i przygotowane do pracy związanej z ich przeznaczeniem, spełniające aktualnie obowiązujące wymogi z zakresu BHP oraz innych przepisów, posiadającym wszelkie wymagane prawem i innymi przepisami - certyfikaty, badania, homologacje lub inne dokumenty związane z charakterem pracy i przeznaczeniem urządzenia.Główne etapy realizacji niniejszego zamówienia: dostarczenie wyposażenia/sprzętu/urządzeń/produktów przez Wykonawcę; dostarczenie dokumentacji związanej z danym urządzeniem w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (np. karty katalogowe, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne - jeśli dotyczy);  montaż urządzeń, wyposażenia i ich uruchomienie (jeśli dotyczy); wykonanie wszelkich niezbędnych adaptacji instalacji (jeśli zachodzi taka konieczność) związanych z montażem i późniejszą pracą dostarczonych urządzeń; sprawdzenie przedmiotu zamówienia w warunkach rzeczywistej pracy przez Zamawiającego; szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji zamawianego sprzętu i wyposażenia, szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w terminie ustalonym z Zamawiającym; odbiór dostawy przez Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Część nr 3 – Dostawa urządzenia do treningu pasywnego i aktywnego nóg i rąk z możliwością treningu równoczesnego kkd i kkg z prowadnicami:Kod/-y CPV: 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznejPrzedmiotem zamówienia są dostawy nowoczesnych robotów rehabilitacyjnych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA/CZĘŚCI w ramach projektu polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie doposażenia podmiotów leczniczych w urządzenia robotyczne do rehabilitacji realizowanych ze środków subfunduszu terapeutyczno – innowacyjnego z Funduszu Medycznego (Konkurs nr FM-STI.01.REHABILITACJA.ROBOTY.2023). Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach rzeczowych dla danego zadania/części.Nazwy: urządzenia, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Miejsce dostawy (w zakresie wszystkich części/zadań):Szpital rehabilitacyjny „Stanisław” ul. Wolności 2a, 57-540 Lądek Zdrój.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :1) dostawę, wyładunek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,2) dostawę zamawianego wyposażenia, sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materialnych i prawnych. Przedmiot zamówienia nie może nosić znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia,3) montaż, instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) dostarczenie w języku polskim wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem eksploatowania i funkcjonowania, w szczególności kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji itp.,5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze urządzeń,6) wskazanie wraz z dostawą punktów serwisowych, które będą obsługiwać poszczególne urządzenia.Koszt ubezpieczenia na czas transportu do momentu dostawy sprzętu do obiektu Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ryzyko utraty i/lub uszkodzenia sprzętu przechodzi na Zamawiającego z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag.Wszelkie ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem i uruchomieniem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji – przynajmniej na okres wskazany przez producenta danego produktu/urządzenia. Gwarancja liczona będzie od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania (z danymi identyfikującymi produkt) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.Dostarczane urządzenia/wyposażenie/produkty/sprzęt muszą być w pełni sprawne i przygotowane do pracy związanej z ich przeznaczeniem, spełniające aktualnie obowiązujące wymogi z zakresu BHP oraz innych przepisów, posiadającym wszelkie wymagane prawem i innymi przepisami - certyfikaty, badania, homologacje lub inne dokumenty związane z charakterem pracy i przeznaczeniem urządzenia.Główne etapy realizacji niniejszego zamówienia: dostarczenie wyposażenia/sprzętu/urządzeń/produktów przez Wykonawcę; dostarczenie dokumentacji związanej z danym urządzeniem w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (np. karty katalogowe, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne - jeśli dotyczy);  montaż urządzeń, wyposażenia i ich uruchomienie (jeśli dotyczy); wykonanie wszelkich niezbędnych adaptacji instalacji (jeśli zachodzi taka konieczność) związanych z montażem i późniejszą pracą dostarczonych urządzeń; sprawdzenie przedmiotu zamówienia w warunkach rzeczywistej pracy przez Zamawiającego; szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji zamawianego sprzętu i wyposażenia, szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w terminie ustalonym z Zamawiającym; odbiór dostawy przez Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Część nr 4 – Dostawa rotora do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych z oporem magnetycznym:Kod/-y CPV: 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznejPrzedmiotem zamówienia są dostawy nowoczesnych robotów rehabilitacyjnych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA/CZĘŚCI w ramach projektu polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie doposażenia podmiotów leczniczych w urządzenia robotyczne do rehabilitacji realizowanych ze środków subfunduszu terapeutyczno – innowacyjnego z Funduszu Medycznego (Konkurs nr FM-STI.01.REHABILITACJA.ROBOTY.2023). Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach rzeczowych dla danego zadania/części.Nazwy: urządzenia, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Miejsce dostawy (w zakresie wszystkich części/zadań):Szpital rehabilitacyjny „Stanisław” ul. Wolności 2a, 57-540 Lądek Zdrój.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :1) dostawę, wyładunek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,2) dostawę zamawianego wyposażenia, sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materialnych i prawnych. Przedmiot zamówienia nie może nosić znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia,3) montaż, instalację i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) dostarczenie w języku polskim wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z prawem eksploatowania i funkcjonowania, w szczególności kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji itp.,5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze urządzeń,6) wskazanie wraz z dostawą punktów serwisowych, które będą obsługiwać poszczególne urządzenia.Koszt ubezpieczenia na czas transportu do momentu dostawy sprzętu do obiektu Zamawiającego ponosi Wykonawca. Ryzyko utraty i/lub uszkodzenia sprzętu przechodzi na Zamawiającego z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag.Wszelkie ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem i uruchomieniem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji – przynajmniej na okres wskazany przez producenta danego produktu/urządzenia. Gwarancja liczona będzie od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych urządzeń do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania (z danymi identyfikującymi produkt) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-użytkowych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.Dostarczane urządzenia/wyposażenie/produkty/sprzęt muszą być w pełni sprawne i przygotowane do pracy związanej z ich przeznaczeniem, spełniające aktualnie obowiązujące wymogi z zakresu BHP oraz innych przepisów, posiadającym wszelkie wymagane prawem i innymi przepisami - certyfikaty, badania, homologacje lub inne dokumenty związane z charakterem pracy i przeznaczeniem urządzenia.Główne etapy realizacji niniejszego zamówienia: dostarczenie wyposażenia/sprzętu/urządzeń/produktów przez Wykonawcę; dostarczenie dokumentacji związanej z danym urządzeniem w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (np. karty katalogowe, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne - jeśli dotyczy);  montaż urządzeń, wyposażenia i ich uruchomienie (jeśli dotyczy); wykonanie wszelkich niezbędnych adaptacji instalacji (jeśli zachodzi taka konieczność) związanych z montażem i późniejszą pracą dostarczonych urządzeń; sprawdzenie przedmiotu zamówienia w warunkach rzeczywistej pracy przez Zamawiającego; szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji zamawianego sprzętu i wyposażenia, szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w terminie ustalonym z Zamawiającym; odbiór dostawy przez Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33155000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu:a) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.b) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza również Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczności wykluczających wskazanych ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 tj. ze zm.).2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.;a) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie precyzuje warunku.b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie precyzuje warunku.c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania poniższych warunków:Zamawiający nie precyzuje warunku.d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania poniższych warunków:Zamawiający nie precyzuje warunku.Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach